آموزش استایل با پالتو زمستانی

استایل با پالتو

پالتو از لباس‌های پرطرفدار و کاربردی برای روزهای سرد زمستان است که می‌توان با آن استایل‌های شیک و متنوعی  ساخت.

کاماپرس در این گزارش به بررسی انواع مدل پالتو و خرید پالتو مردانه و پالتو زنانه جدید و ست کردن نوع پوشش با پالتو مردانه و پالتو زنانه جدید ‌پرداخته است.

انواع مدل پالتو زمستانی

افراد با فرم بدن سیبی شکل، بهتر است از پالتوهای بلند، بدون تزئینات و سبک‌هایی که به صورت راسته طراحی شده است، استفاده کنند. اگر فرم بدن فرد به نحوی است که بخواهد بالاتنه­اش کمتر مورد توجه قرار گیرد، بهتر است از پالتوهای مدل دو دکمه استفاده کند. برخی افراد پایین تنه بزرگتری نسبت به بالا تنه دارند که بهتر است از پالتوهایی که قد آن تا زیر زانو می‌رسد، مدل یقه آن نیز پهن است و از طرفی تزئیناتی در ناحیه بازو و شانه دارد، استفاده کنند. افراد با فرم بدن مستطیلی که بالا تنه و پایین تنه یکسان دارند، بهتر است از پالتوهایی با طراحی یک برش نیمه کوتاه و دارای کمربند استفاده کنند.

فرم دیگر بدنی، مثلث وارونه است که بالا تنه نسبت به پایین تنه بزرگتر است و این افراد باید از پالتوهای با یقه بلند و باریک استفاده کنند تا آنان را بلندتر نشان دهد. همچنین پالتوی آنان از قسمت کمر به پایین باید پیله‌دار باشد.

ساعت شنی نیز یکی دیگر از فرم‌های بدنی است که در آن، بالا تنه و پایین تنه شخص به یک اندازه بوده، اما کمر باریک است. این افراد بهتر است از پالتوهای بدون تزئینات یا پالتوهایی که تعداد تزئینات آنها در قسمت بالا تنه و پایین تنه مساوی است، استفاده کنند.

دریان سفر امید

استایل با پالتو مردانه

در سال‌های اخیر، پالتو زمستانی بلند به عنوان یکی از لباس‌های زمستانی مردانه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. البته انداره پالتو باید متناسب با قد افراد باشد. شلوار پارچه‌ای و جین در کنار پالتو ست جذابی را تشکیل می‌دهد، اما پالتوهای با رنگ تیره‌ همراه شلوار جین بهتر ست می‌شوند. اغلب پالتوهای مردانه ساده هستند که خود این موضوع باعث جذابیت آن‌ها شده و به راحتی می­توان استایل‌های جذابی را با آنها خلق کرد.

نیم پالتو، گزینه‌ دیگری برای انتخاب در این فصل است؛ چراکه تیپ را بین حالت رسمی و اسپورت حفظ می‌کند. استفاده از یقه اسکی‌ متناسب با رنگ پالتو نیز استایلی متفاوت به افراد می‌بخشد. برای داشتن یک استایل مردانه شیک در این فصل لباس‌های با رنگ تیره مانند مدل پالتو مجلسی مشکی یا پالتو چرم مشکی بیشتر به چشم می‌آید. برای این استایل می‌توان از یک شلوار جین مشکی، نیم بوت چرم مشکی و پلیور با هر رنگی استفاده کرد. نیم‌بوت قهوه‌ای چرم به همراه یک اورکت چرم با رنگ مشابه نیز استایل خاصی برای فرد می‌سازد.

استایل با پالتو

استایل با پالتو زنانه جدید

خانم­ها برای مهمانی یا مجلس رسمی می‌توانند از پیراهن مجلسی یا شومیزهای مناسب برای زیر پالتو استفاده کنند. در استایل‌های رسمی، پالتو سبک لایه لایه مناسب نیست؛ چراکه هرچه تعداد لباس‌های زیر پالتو کمتر باشد استایل رسمی‌تر می‌شود. در مقابل، برای استایل‌های روزمره و کژوال (غیررسمی)، اغلب از قانون چندلایه در زیر پالتوهای خود استفاده می­کنند. استفاده از پلیورهای گشاد یا بافت فیت تنگ برای زیر پالتو بسیار شیک و جذاب است. همچنین می‌توان از انواع هودی، دورس، بادی بافت، یقه اسکی، جلیقه همراه شومیز یا بافت‌های اور سایز برای پالتو استفاده کرد. می‌توان به همراه پالتو زنانه جدید از شلوار جین آبی یا شلوار جین مشکی استفاده کرد. پوشیدن شلوار جین به همراه پالتو می‌تواند استایل را از رسمی به کژوال یا نیمه رسمی تغییر دهد. البته می‌توان از شلوارهای چهارخانه مناسب استایل نیز استفاده کرد. مدل پالتو چهارخونه نیز از سبک‌های پرطرفدار به همراه شلوار جین مشکی است.

یکی دیگر از ترکیب‌های شیک به همراه پالتو، استفاده از دامن است. دامن‌ها را می‌توان در سه اندازه مختلف مینی، میدی و ماکسی استفاده کرد. هنگام ست کردن دامن و پالتو حتما باید به قد آن‌ها توجه کرد. به عنوان نمونه دامن‌های کوتاه مینی را باید به همراه پالتو‌های میدی و ماکسی پوشید. همچنین با دامن‌های قد متوسط میدی می‌توان از هر سه قد پالتو استفاده کرد.

برای دامن سبک بلند و ماکسی بهتر است از پالتوهای بلند ماکسی استفاده کرد. البته استفاده از پالتوهای متوسط نیز استایل افراد را بهبود می­بخشد. باید توجه کرد که استفاده از شال‌ها و روسری‌های قواره بزرگ به همراه پالتو، تیپ را از حالت رسمی خارج کرده یا اغلب یک استایل نیمه رسمی ایجاد می­کند. برای داشتن یک استایل رسمی، روسری‌های معمولی جنس ساتن یا کلاه‌های بافت گزینه مناسبی است. برای استفاده از شال گردن نیز حتما باید به یقه پالتو توجه کرد؛ چراکه شال گردن‌های باریک و نازک برای یقه پالتو بزرگ و حجیم مناسب نیست و در مقابل، اگر پالتو یقه چندانی ندارد، می‌توان از شال گردن‌های بزرگ استفاده کرد.

استایل با پالتو

خريد پالتو مردانه و پالتو زنانه جدید از «تگ موند»

تگ موند به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی مد وپوشاک ایران، از سال ۱۳۹۵ ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، آن‌ها را با قیمتی مناسب و از برترین برندهای ایرانی و بین‌المللی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. تگموند پاسخگوی نیاز تمامی افراد با سلایق مختلف و در هر سن و با هر موقعیتی است.

علاقه‌­مندان برای خرید از این فروشگاه می­‌توانند به نشانی اینترنتی https://tagmond.com  مراجعه کنند یا برای ارتباط با کارشناسان مجموعه با شماره تلفن  02191005909 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تگ موند
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان