آمادگی شرکت تام برای تعاملات علمی و فناوری در حوزه حمل و نقل پیشرفته

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت تام با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور آمادگی خود برای انجام تعاملات علمی و فناوری در حوزه حمل ونقل پیشرفته را اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس بنا بر اعلام شرکت تام، این مجموعه طی تفاهم‌نامه‌ای با حضور سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رييس جمهوري و مديرعامل و اعضاي هيات مديره شركت تام، آمادگی خود را برای تعاملات علمي و فناورانه در حوزه حمل و نقل پيشرفته اعلام کرد.

هدف از این تفاهم نامه نوآوری در شرکت و همچنین تحقق تولید بر اساس رباتیک هوشمند و نوسازی این کارخانه بود که به افزایش سطح بهره وری و کیفیت تولید این شرکت کمک خواهد کرد.

معاون علمي و فناوري رييس جمهوري طی امضای این تفاهم نامه گفت: این شرکت باید از ایده های استارتاپ های موفق جهت خلق ارزش افزوده و کاراتر شدن محصولات این صنعت، بهره بگیرد و ما نیز جهت ارتباط این شرکت با استارتاپ های موفق واسطه خواهیم بود. به این امید که با فعالیت و مشارکت شرکت تام پروژه های موفقی در این عرصه به نتیجه برسد.

مظفر اعواني مديرعامل شركت تام نیز در این جلسه از سودآوری شرکت تام و نقش آن در انجام پروژه‌های بزرگ خبر داد و گفت: باید از پتانسیل دانش‌بنیانی که در تام وجود دارد و همچنین از ظرفیت آن برای ارايه خدمات اينترنتي تاكسي‌راني و تعمير و نگهداري، بهره برد.

مرتبط با : تام
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز