آغاز فروش ویژه وانت نیسان با قیمت کارخانه

ژیوار

گروه خودروسازی ساپیا برای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار، فروش فوری نقدی نیسان دوگانه سوز آپشنال را از فردا آغاز خواهد کرد. فروش نیسان دوگانه سوز آپشنال در این دوره به صورت نقدی بوده و از ساعت 10 صبح روز یازدهم شهریورماه شروع می‌شود.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان خودرو نیسان دوگانه سوز آپشنال با قیمت کارخانه باید فردا صبح به صفحه فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا برای ثبت نام مراجعه کنند. متقاضیان این خودرو برای آسان شدن فرآیند ثبت نام باید قبل از شروع زمان ثبت نامی به سایت گروه خودروسازی سایپا مراجعه کرده و کد کاربری بگیرند. بعد از انجام فرآیند ثبت نام در سایت، باید کد کاربری نگهداری شود تا در مرحله ثبت نام نیسان دوگانه سوز مشکلی رخ ندهد. ثبت نام این دوره از پیش فروش نیسان دوگانه سوز تا زمان تکمیل ظرفیت آن ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در این دوره از پیش فروش خودروسازی سایپا، نیسان آبی دوگانه سوز آپشنال اس وی دی با رنگ آبی و قیمت 622 میلیون و 232 هزار تومانی به متقاضیان واگذار می‌شود. خودرو 30 روز بعد از انجام ثبت نام و پرداخت وجه به دست مشتریان خواهد رسید.

دریان سفر امید

چگونگی ثبت نام خودرو وانت نیسان

مراحل ثبت نام به این شکل است که متقاضیان باید به سایت فروش اینترنتی سایپا با کد کاربردی مراجعه کرده و به قسمت خرید و انتخاب نوع خودرو بروند. بعد از انتخاب نیسان دوگانه سوز آپشنال باید پرداخت وجه به صورت الکترونیکی انجام شود. در صورت تکمیل فرآیند ثبت نام و پرداخت وجه، کد رهگیری برای متقاضی صادر خواهد شد. پس از آن مشتریان باید به نمایندگی منتخب برای تحویل مدارک هویتی، احراز محل سکونت و گرفتن قرارداد مراجعه کنند تا خودرو طی یک ماه به آن‌ها تحویل داده شود.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز