آشنایی با یکی از بهترین انتشارات‌ های ایران

بهترین انتشارات ایران
تورهای مسافرتی لحظه آخر

انتخاب کتاب مناسب، همیشه دغدغه افراد اهل کتاب بوده است. یکی از راه‌های مهم انتخاب کتاب، توجه به ناشر آن است؛ چراکه ناشران معتبر، بهترین کتاب‌ها و مترجمان را برای انتشار انتخاب می‌کنند. انتشارات جنگل، یکی از معتبرترین و بهترین انتشارات‌های‌‌ ایران است. این مرکز بین‌المللی خصوصی در زمینه چاپ کتاب‌های زبان اصلی و کتب حقوقی فعالیت می‌کند. جنگل دارای تیمی 700 نفره است و با داشتن مدرن‌ترین دستگاه‌های چاپ، باکیفیت‌ترین محصول را در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی هشت ویژگی‌ انتشارات جنگل ‌پرداخته است.

ویژگی‌های انتشارات جنگل، یکی از بهترین انتشارات‌های ایران

تنوع آثار: ناشران خوب برای اینکه بتوانند مخاطبان خود را با سلایق مختلف حفظ کنند، باید آثار متنوعی از سبک‌ها، موضوعات، نویسندگان و مترجمان را در اختیار افراد اهل کتاب قرار دهند. جنگل نیز طیف گسترده‌ای از کتاب‌ها را در زمینه‌های مختلف در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

کیفیت بالای ترجمه: انتخاب بهترین مترجمان، یکی از معیارهای مهم در شناخت انتشارات است. مترجمان متخصص به بهترین نحو، مفهوم متن اصلی را به زبان مقصد ترجمه می‌کنند. کتاب‌های انتشارات جنگل نیز، همگی ترجمه‌ای روان دارند و حفظ وفاداری به متن مبدأ و اصالت متن نیز در آن‌ها حفظ شده است.

ارتباط با نویسندگان: یکی دیگر از ویژگی‌های انتشارات جنگل، ایجاد رابطه‌ای محکم و باثبات با نویسندگان است. این مجموعه در تمامی مراحل نگارش، ویرایش، چاپ و حتی فروش کتاب، نویسنده و مترجم را همراهی می‌کند.

مجهز به دستگاه‌های چاپ مدرن: وجود انواع دستگاه چاپ پیشرفته و حضور متخصصان چاپ،‌ باعث شده تا چاپخانه انتشارات جنگل بتواند امتیازهای ویژه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کند.

بهترین انتشارات ایران

توجه به جزئیات فنی: مسئولین فنی انتشارات نسبت به رعایت اوصول و جزئیات فنی کتاب‌ها مانند: صفحه‌آرایی، طراحی جلد و مواردی از این قبیل حساسیت ویژ‌ه‌ای دارند. علاوه‌براین با چندین بار بررسی محتوای کتاب باعث از بین رفتن اشتباهات شده و تجربه بهتری را برای خوانندگان ایجاد می‌کنند.

شناخت بازار و مخاطبان: انتشارات جنگل توجه زیادی به شناخت دقیق بازار و نیازهای خوانندگان خود دارد. هدف اصلی این مجموعه، در نظر گرفتن سلیقه و علاقه مخاطبانش در ایران و سایر کشورها است.

حضور فعال در فضای مجازی: انتشارات جنگل علاوه‌بر راه‌اندازی وب‌سایت برای فروش اینترنتی، به‌صورت فعال در شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت می‌کند. اطلاع‌رسانی به مشتریان درباره آخرین محصولات، ارتباط مستقیم با مخاطبان و … تنها بخشی از مزیت‌های حضور فعال انتشارات جنگل در فضای مجازی است.

توجه سازنده به نقدها: انتشارات جنگل با در نظر گرفتن نقدها و نظرات خوانندگان و مشتریان می‌کوشد تا علاوه بر رفع کاستی‌ها، نقاط قوت خود را بهبود بخشد.

بهترین انتشارات ایران

«انتشارات جنگل» یکی از بهترین انتشارات‌های ایران

انتشارات جنگل، مجموعه‌ای با بیش از سه دهه سابقه درخشان در زمینه چاپ و نشر است که طی این سال‌ها به‌عنوان مجموعه‌ای موفق در حوزه چاپ کتاب‌های ارزشمند به چندین زبان و ارائه خدمات گسترده و متنوع چاپ افست و دیجیتال، شناخته شده است.

چاپ کتاب در چاپخانه انتشارات جنگل با دو روش چاپ افست و دیجیتال انجام می‌شود. مجهز بودن این چاپخانه به انواع دستگاه‌های چاپ کتاب، فرصتی استثنایی برای شما فراهم می‌آورد تا چاپ کتاب‌ و کتابچه‌های نفیس خود را در قطع‌های گوناگونی چون: وزیری، رقعی، اروپایی، خشتی، پالتویی، رحلی و جیبی و با انتخابی متنوع از کاغذها و جلدهای مختلف را سفارش دهید.

این مجموعه با بهره‌مندی از حضور متخصصان با تجربه و استفاده از به‌روزترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات حوزه چاپ، خدمات حرفه‌ای خود را با کیفیتی بالا، قیمت مناسب و ارسال سریع به مشتریان ارائه می‌کند. انتشارات جنگل با بیش از 17 کشور از مناطق مختلف خاورمیانه، آسیای میانه، اروپا و شمال آفریقا همکاری دارد و آماده ارائه خدمات و آغاز همکاری با دیگر کشورها است.

علاقه‌مندان برای ارتباط با این مجموعه می‌توانند با شماره تلفن 02154113 تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی https://jangal.press مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : انتشارات جنگل
روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز