آشنایی با شرایط دریافت ویزای دبی

ژیوار

ویزای دبی ممکن است به شکل کاری، تجاری، تحصیلی و توریستی صادر شود که هر یک از آن‌ها مدارک و شرایط متفاوتی دارند. در ویزای توریستی تنها مدارک هویتی اصلی لازم است و گردشگران می‌توانند مدت زمان بین 10 تا 60 روز را برای اقامت خود در دبی انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش مدارک لازم برای دریافت ویزای دبی را بررسی می‌کند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای دبی

برای گرفتن ویزای دبی، کارت ملی هوشمند یا شناسنامه به صورت اسکن شده، پاسپورت معتبر و عکس پرسنلی جدید لازم است. همچنین متقاضیان باید توجه داشته باشند که اعتبار پاسپورت حداقل 7 ماه باشد. کارت ملی قدیمی یا رسید دریافت کارت ملی به عنوان مدرک در گرفتن این ویزا معتبر نیست و قبول نمی‌شود. همچنین در مورد گرفتن عکس نیز باید به اصول خاصی مانند اندازه (سه در چهار)، جدید بودن، کیفیت مناسب و داشتن پس‌زمینه سفید توجه داشت.

در عکس‌های ویزای دبی الزامی برای رعایت حجاب اسلامی وجود ندارد و هیچ‌گونه اکسسوری، عینک و مو نباید چهره را بپوشاند.

هزینه صدور ویزای دبی

ویزای دبی با مدت 10 روزه و یک بار ورود 280 درهم هزینه دارد. همچنین قیمت این ویزا برای 30 روز یک بار ورود 290 درهم و برای 30 روز چندبار ورود 530 درهم است. ویزای دبی 60 روزه یک بار ورود 480 درهم و 60 روزه چندبار ورود 820 درهم قیمت دارد.

دریان سفر امید

برای افرادی که کمتر از 18 سال سن دارند، ویزای دبی 10 روزه یک بار ورود با قیمت 85 درهم ارائه می‌شود. همچنین برای این افراد، ویزای 30 روزه یک بار ورود 99 درهم و ویزای 30 روزه چندبار ورود 150 درهم هزینه دارد. قیمت ویزای دبی 60 روزه یک بار ورود برای نوجوانان و کودکان 160 درهم است و هزینه آن برای چندبار ورود به 440 درهم می‌رسد.

هزینه تمدید ویزای دبی با اعتبار 30 روز اقامت، برای کودک و بزرگسال 1100 درهم خواهد بود.

مدت زمان لازم برای صدور ویزای دبی

برای صدور ویزای دبی، حدود 1 تا 5 روز کاری زمان لازم است. در مورد تمدید نیز بین 1 تا 2 روز کاری می‌توان مدرک را تحویل گرفت. در زمان‌هایی که تقاضای ویزا در بین مسافران بیشتر است، امکان صدور ویزا در 7 روز کاری نیز وجود دارد.

اعتبار ویزای دبی

منظور از اعتبار ویزا، مدت زمانی است که بعد از صدور آن، مسافران فرصت دارند تا وارد خاک کشور مقصد شوند. در مورد ویزای دبی نیز گردشگران بعد از 58 روز از زمان صدور، امکان وارد شدن به خاک امارات را دارند.

شرایط دریافت ویزای دبی

شرایط گرفتن ویزای دبی سخت نیست و قوانینی دارد که در اکثر کشورها رعایت می‌شوند. برای مثال افرادی که کمتر از 18 سال سن دارند حتما باید توسط ولی یا یک وکیل ویزای خود را دریافت کنند. همچنین متقاضیان در زمان درخواست ویزا نباید درخواست اقامت برای امارات را از قبل در پرونده خود داشته باشند. افرادی که اسمشان در بلک لیست ویزای دبی باشد نیز نمی‌توانند وارد این شهر شوند. اگر ویزای دبی قبلا صادر شده و استفاده نشده باشد، باز هم مسافران را با مشکل مواجه می‌کند.

شرایط تمدید ویزای دبی

ویزای دبی به صورت آنلاین تمدید می‌شود و ایرانیان تنها دو بار می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. ویزای دبی را فقط در خاک امارات می‌توان تمدید کرد و مدت اعتبار آن نیز تا 30 روز خواهد بود. همچنین برای این مدرک باید تصویر ویزا و پاسپورت معتبر ارائه شود. اگر فردی بدون تمدید ویزای خود در امارات بماند و زمان ویزای صادر شده تمام شود، باید جریمه دیرکرد را پرداخت کند. نام کسانی که تاخیر دارند وارد بلک لیست دبی می‌شود.

بهترین روش دریافت ویزای دبی با «سلام ویزا»

«سلام ویزا» بهترین گزینه برای دریافت ویزای توریستی و غیر توریستی است که همه روزه مسافران زیادی را در سراسر جهان همراهی می‌کند. این مجموعه، در ارائه ویزا برای اغلب کشورهای خارجی فعالیت دارد و خدمات گرفتن وقت سفارت را نیز انجام می‌دهد. همچنین امکان استفاده از مشاوره‌ها و پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه در طول 7 روز هفته وجود دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط ویزای دبی و ویزاهای مسافرتی دیگر، می‌توانید از سایت «سلام ویزا» با آدرس www.salamvisa.org دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02122221500 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام ویزا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان