آشنایی با زیر و بم استار ریزورت ؛ گران‌ ترین ویلای لاکچری در لس آنجلس

گرانترین-ویلا-لس-آنجلس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از جذاب‌ترین عمارت‌های جهان استار ریزورت، گران‌ترین ویلا در لس آنجلس است که با امکانات خیره‌کننده‌ای بناشده است. همین ابتدا بهتر است بدانید که ستار ریزورت به هتل‌های در کل دنیا گفته می‌شود که خدمات اقامت، امکانات و خدمات تفریحی و استراحتی متنوعی را در اختیار مشتریان‌شان قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش امکانات و طراحی این عمارت را مورد بررسی قرار می‌دهد.

استارریزورت کجا است؟

هتل‌های استار ریزورت معمولاً در مناطق توریستی و نزدیک به جاذبه‌های گردشگری قرار دارند و به همین دلیل، افراد برای یک تجربه تفریحی و استراحتی کامل این قبیل از هتل‌های گران‌قیمت را انتخاب می‌کنند.

استار ریزورت‌ها معمولا دارای مشخصه‌های خاصی هستند؛ از جمله اینکه اغلب در مناطق طبیعی و دور از شلوغی شهرهای بزرگ قرار دارند. همچنین در داخل خود این ساختمان‌ها استخر، رستوران، مرکز اسپا، و امکانات ورزشی و تفریحی دیگر وجود دارد. همچنین در اطراف هتل مجموعه‌های تجاری و فروشگاه‌های مختلف و معروف نیز در نظر گرفته شده است.

استارریزورت-لس-آنجلس

ویژگی استار ریزورت لس آنجلس

یکی از گران‌ترین استراحتگاه‌های مدرن در لس آنجلس، استارریزورت است؛ یک مکان لوکس و لاکچری برای گذراندن اوقات فراغت است. البته استار ریزورت‌ها در انواع ساحلی، تپه‌ای، کوهستانی و مخصوص اسکی وجود دارند. اما یکی از معروف‌ترین ساختمان‌های که در فضای مجازی هم عکس‌هایش به وفور دیده می‌شود، ویلای است که بر روی تپه‌های سبز لس آنجلس بنا شده است.

این خانه‌ی فوق لاکچری در زمینی به مساحت 1.29 هکتار در سال 2021 میلادی ساخته شد. این ساختمان فوق لاکچری چهار طبقه، دارای 7 اتاق خواب و 11 حمام با تجهیزات کامل است. در کنار این، بخش نشیمن خانه 16 هزار و 700 فوت مربع ( بیش از ۵ هزار مترمبا امکانات کامل همچون درب‌های اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

هر بخش از این عمارت دارای امکانات خیره کننده‌ای است. در جای دیگر خانه استخری 70 فوتی (21 متر) تعبیه شده که کمی دورتر از آن سالن آتش نشانی، زمین ورزش از جمله گلف و اسکواش قرار دارد. این خانه دارای چمن‌زار وسیعی است که چشم انداز خوبی به خانه می‌بخشد.

علاوه بر اینکه تمام امکانات رفاهی در این عمارت موجود است، اما در بخشی مجزا، دفتر کار مجهز با دسترسی ساده به پاسیو، بار، حمام و دیگر امکانات تفریحی نیز دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

5 غذای خیابانی دبی که حتماً باید امتحان کنید + پاتوق ها

گران ترین خانه اجاره ای دبی کدام است؟

استارریزورت، یک ویلای فوق هوشمند

شاید بتوان گفت تمام بخش‌های این هتل فوق لاکچری، به شکل هوشمند کار می‌کند. از سرویس‌های بهداشتی تا اتاق‌نشیمن و پنچره‌ها و حتی خدمات اطراف استخرها و بنابراین می‌توان به آن ویلای فوق هوشمند هم گفت. نورپردازی این مکان بر اساس تابش نور خورشید و به شکل اتوماتیک، روشنایی خانه را تامین می‌کند. از طرفی مدیریت بسیاری از امکانات این خانه، از طریق کنترل یا سیستم داخل گوشی همراه تنظیم می‌شود.

جذابیت‌های پایان‌ناپذیر استاریزورت لس آنجلس

جذابیت‌های استارریزورت لوس آنجلس بسیار بیشتر از مواردی است که تا الان گفته‌ایم. مثلا این اقامتگاه، گالری بزرگی از اتومبیل‌های لوکس دارد که فضای سرگرم کننده‌ای برای علاقه مندان به ماشین لوکس است. همچنین جدا از سالن‌های پر زرق و برق برای نشیمن، یک سالن استراحت مجلل دارد که فضای که در آن بناشده تمامی استرس روزانه را از بین می‌برد.

در این عمارت علاوه بر بار کاملی از تمامی نوشیدنی‌های جهان، باشگاه خصوصی، زمین بسکتبال و گلف، اتاق ماساژهای خصوصی و انواع استخرهای سرپوشیده و سرباز نیز تعبیه شده است.

در استاریزورت حتی می‌توان فعالیت‌های هنری هم انجام داد؛ مثلا در اتاق‌هایی که شبیه به سازهای مختلف در جهان طراحی شده،، می‌توان آثار هنری را با استفاده از سینمای سقفی مشاهده کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : خانه معماردکوراهومژیوار دکور
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز