آشنایی با خصوصیات یک کفش فوتسال باکیفیت / معرفی محصول

ژیوار

یک کفش فوتسال باکیفیت، علاوه بر وزن سبکی که دارد، انعطاف بالایی را هم در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا بتوانند تغییر جهت خوبی در بازی داشته باشند. به دلیل کوچک بودن محیط بازی در فوتسال، جنس و اندازه کفش ورزشی آن اهمیت دارد و در کیفیت بازی نقشی مهمی ایفا می‌کند.

کاماپرس در این گزارش خصوصیات یک کفش فوتسال باکیفیت را بررسی می‌کند.

ویژگی‌های مهم کفش فوتسال خوب

  1. وزن سبک

کفش فوتسال باکیفیت باید وزن کمی داشته باشد. بالا بودن وزن کفش امکان تحرک و انعطاف مناسب را کم می‌کند و برای بازی در سالن مناسب نیست. اکثر بازیکنان حرفه‌ای برای اینکه بتوانند دریبل‌های خاص را اجرا کنند از کفش‌های سبک با رویه‌های نازک استفاده می‌کنند.

  1. جنس چرمی یا پارچه‌ای

اگر کفش با رویه چرمی انتخاب شود، دوام، راحتی و انتقال حرارت بهتری خواهد داشت. البته در بسیاری از کفش‌های فوتسال از رویه چرمی مصنوعی استفاده می‌کنند که در هنگام خرید باید به این مسئله توجه داشت. همچنین کفش‌های پارچه‌ای نیز انتخاب مناسبی هستند؛ داشتن رویه بافتی کفش احساس برهنه بودن پا و سبکی زیاد را منتقل می‌کند و در عین حال استحکام بالایی نیز دارد. عموما رویه‌های بافتی در کفش سالنی اورجینال، به شکل یکپارچه تهیه می‌شوند.

دریان سفر امید
  1. زیره مناسب

زیره کفش فوتسال باکیفیت ممکن است بلند، متوسط و یا باریک باشد. بسته به ساختمان بدن و راحتی افراد امکان انتخاب هر یک از این گزینه‌ها وجود دارد. برای مثال کسانی که از کمردرد رنج می‌برند باید سراغ زیره‌های بلندتری بروند.

  1. قیمت کفش فوتسال

کفش فوتسال متناسب با متریال و تکنولوژی ساختی که دارد با قیمت‌های متنوعی عرضه می‌شود. از جمله ویژگی‌هایی که باعث افزایش قیمت در کفش فوتسال می‌شود باید به فناوری بالای تولید زیره و میزان چسبندگی آن، انعطاف‌پذیری کفش و امکان بیشتر برای تغییر جهت در بازی یا دریبل اشاره کرد.

  1. برند کفش فوتسال

دیدن برخی از برندهای معتبر ورزشی می‌تواند به افراد در انتخاب مناسب کمک کند و یکی از ویژگی‌های مهم کفش‌های ورزشی است. برای مثال برندهایی مانند نایک، آدیداس، جوما، میزانو، پوما، آسیکس و آتلتا معروف هستند.

5 کفش فوتسال جدید در بازار

  1. کفش فوتسال آسیکس دستاگو

این کفش فوتسال جدید در بازار از جمله کفش‌های کلاس A است که در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 9.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول ثبات و نرمی خوبی در بخش زیره دارد و اتصال محکمی با پا ایجاد می‌کند، به شکلی که گویا بازیکنان کفشی ندارند. زیره میانی EVA نیز در این محصول به کار رفته است که حس نرمی خوبی را منتقل می‌کند.

  1. کفش فوتسال جوما تاپ فلکس ریباند

این کفش فوتسال طراحی مدرن و زیبایی دارد و با قیمت حدودی 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. زیره مخصوص این محصول آن را مناسب برای بازی در محیط‌های داخلی می‌کند و تاثیر زیادی در ثبات فردی دارد. همچنین این کفش دوام بسیار خوبی در برابر آسیب‌دیدگی دارد و باعث افزایش سرعت بازیکنان می‌شود.

  1. کفش فوتسال نایک استریت گتو

این محصول جدید نایک طراحی شیک و زیبایی دارد و با قیمت حدودی 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این کفش فوتسال در کلاس خیابانی ساخته شده است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازی خیابانی است. همچنین این محصول ظاهری فوق العاده دارد که علاوه بر بازی، آن را انتخابی جذاب برای استفاده روزمره نیز می‌کند.

  1. کفش فوتسال آدیداس ایکس

این کفش فوتسال با قیمت 6 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد و در کلاس 1 قرار دارد. زیره لاستیکی این کفش با چسبندگی بالایی ساخته شده است و در بازی سالنی کارایی بالایی نشان می‌دهد. همچنین این محصول رویه پارچه سبکی دارد و در آن طراحی خاصی به کار رفته است.

  1. کفش فوتسال نایک لونارگتو

این محصول نایک جزو کفش‌های حرفه‌ای است که با قیمتی نزدیک به 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد. بالشتک‌های قرار گرفته در قسمت زیره میانی این کفش، حالتی فنری را ایجاد می‌کند که برای بازیکنان بسیار کمک‌کننده است. این کفش فوتسال انتخاب مناسبی برای دریبل‌های پی‌درپی است و بازی پرهیجانی را رقم می‌زند.

خرید کفش فوتسال باکیفیت از «رویال اسپرت»

«رویال اسپرت» مجموعه‌ای مطمئن و باتجربه است که در زمینه عرضه انواع وسایل و لباس ورزشی فعالیت دارد. این فروشگاه اینترنتی، اصالت کالاهای خود را تضمین می‌کند و محصولات را با بهترین قیمت نسبت به بازار به فروش می‌رساند. از برخی محصولات این مجموعه، علاوه بر کفش فوتسال، باید به تردمیل خانگی، لوازم ماساژ، میز پینگ پنگ، کش ورزشی و فوتبال دستی اشاره کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط خرید محصولات ورزشی در «رویال اسپرت» می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.royalsportgroup.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 03132227933 و 09055432647 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : رویال اسپرت
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز