آشنایی با جدیدترین بخارگر فیلیپس

ژیوار

اتوهای بخارگر یکی از محصولاتی هستند که برای کاربری راحت‌تر و صرفه‌جویی در هزینه و زمان طراحی شده‌اند. اتوهای بخارگر نیازی به میز اتو ندارند و به همین جهت می‌توان لباس‌ها را به صورت عمودی و ایستاده اتوکشی کرد. اتو بخارگر فیلیپس یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌های موجود در بازار است که با طراحی خوش‌دست و عملکرد قدرتمند، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی جدید‌ترین اتو بخارگر فیلیپس و بررسی ویژگی‌های آن پرداخته است.

اتو بخارگر فیلیپس مدل GC625

اتو بخارگر فیلیپس مدل GC625 یکی از بهترین و قدرتمند‌ترین بخارگرهای موجود در بازار است. این محصول برای افرادی که به صورت روزانه از اتو برای از بین بردن چروک‌های لباس استفاده می‌کنند، انتخاب مناسبی است. در ساخت این بخارگر فیلیپس از تکنولوژی جدیدی استفاده شده که ابتدا بخار را در پایه تولید و سپس به سری منتقل می‌کند. این ویژگی باعث شده که افراد بتوانند بدون ایجاد لک، لباس‌های خود را اتو کنند و نتیجه‌ عالی کسب کنند.

قابلیت‌های اتو بخارگر فیلیپس مدل GC625

این دستگاه در کمتر از 60 ثانیه آماده‌ اتوکشی می‌شود و به همین جهت می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن اتوکشی را انجام داد. بخارگر فیلیپس دارای قابلیت بخاردهی عمودی بوده و قادر است به مدت 40 دقیقه به صورت مدوام بخاردهی کند. کاربران می‌توانند متناسب با نیازهای خود قدرت بخاردهی را در سه درجه مختلف تنظیم و برای این منظور پارچه‌های ظریف‌تر و نازک‌تر را با بخار کمتری اتو کنند. برای اتوکشی لباس‌های نازک می‌توان از حالت ذخیره انرژی اکو استفاده کرد.

دریان سفر امید

صفحه‌ این بخارگر از فناوری OptimalTEMP بهره‌ می‌برد که می‌تواند بهترین ترکیب از دما و بخار را بدون نیاز به هیچ گونه تنظیمی ارائه دهد. استفاده از این فناوری مانع از سوختن لباس‌ها می­‌شود. این بخارگر فیلیپس قادر به بخاردهی 35 گرم بر ثانیه بوده و به همین جهت نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر همین برند، تا 20 درصد قدرتمند‌تر شده است. بخاردهی این دستگاه با استفاده از نازل متمرکز انجام می‌شود و با چند حرکت همه‌ چین و چروک‌های لباس را از بین خواهد برد. کاربران برای از بین بردن چین‌ و چروک‌های سرسخت می‌توانند از اعمال فشار لحظه‌ای با بخاردهی 90 گرم بر ثانیه استفاده کنند و در زمان بسیار کوتاهی همه‌ چین و چروک‌های لباس را از بین ببرند.

سه حفره در صفحه‌ این بخارگر تعبیه شده است که باعث توزیع یکنواخت بخار به همه قسمت‌های لباس مانند آستین‌ها و دکمه‌ها و در نتیجه چروک‌زدایی آن‌ها می‌شود. مخزن دو لیتری قابل جدا شدن، امکان استفاده مداوم از اتو را بدون نیاز به پر کردن مجدد به کاربران می‌دهد. این محصول 2000 وات قدرت تولید می‌کند که نشان­دهنده عملکرد خوب آن در اتوکشی بسیاری از لباس‌ها است.

سیستم ضد رسوب این دستگاه از رسوب شدن آب جلوگیری و دوام اتو را در طولانی مدت تضمین می‌کند. در ساخت شلنگ بخار به منظور حفاظت از کیفیت تولید بخار، از مواد شیمیایی مانند پی وی سی استفاده نشده است. این بخارگیر فیلیپس دو چرخ پلاستیکی برای جابه‌جایی آسان دارد.

میز اتو بخارگر فیلیپس

یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده این بخارگر فیلیپس، ارائه میز اتو پایه‌دار به همراه دستگاه است. این میز از شش لایه فوم ضخیم مقاوم در برابر بخار آب ساخته شده و به همین جهت در برابر نفوذ بخار آب مقاوم است. این میز با انعطاف‌پذیری 30 درجه طراحی شده و به همین جهت می‌توان به قسمت‌های مختلف لباس برای اتوکشی دسترسی داشت.

خرید بخارگیر فیلیپس از «لوازم خونگی»

فروشگاه لوازم خونگی از سال 1365 فعالیت خود را با عرضه و فروش انواع لوازم خانگی و صوتی و تصویری برندهای معتبر و متنوع آغاز کرد. این مجموعه در سال 1395 با تاسیس سایت فروش اینترنتی برای دسترسی بهتر مشتریان، خدمات خود را گسترش داد. همه محصولات عرضه‌شده در این مجموعه دارای ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی بازگشت وجه در صورت عدم سلامت هستند و مشتریان می‌توانند با خیال آسوده بهترین لوازم خانگی را از این مجموعه با ارزانترین قیمت بازار سفارش دهند و محصول مورد نظر خود را در منزل دریافت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://lavazemkhonegi.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02166706005 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان