آشنایی با تفاوت ‌های آبرسان و مرطوب‌کننده

ژیوار

آبرسان و مرطوب‌کننده از اجزای اصلی و مهم مراقبت از پوست بوده که باید به صورت روزانه در روتین پوستی افراد قرار بگیرد. استفاده از آبرسان‌ها و مرطوب‌کننده برای حفظ سلامت پوست ضروری بوده و به جوان‌تر شدن و در عین حال نرم شدن پوست صورت کمک می‌کند. علارغم فهرست طولانی از انواع آبرسان و مرطوب‌کننده آن‌ها وظیفه یکسان آبرسانی و افزایش رطوبت پوست را بر عهده دارند.

تفاوت آبرسان و مرطوب کننده

به طور کلی آبرسانی و رطوبت دو نیاز متمایز پوست به شمار می‌روند. ترکیبات آبرسان کمک می‌کند تا آب به بیرونی‌ترین لایه پوست جذب شده و مرطوب‌کننده پوست را چرب کرده و از خروج آب جلوگیری می‌کند. آبرسانی پوست برای عملکرد طبیعی پوست ضروری بوده و پوست به صورت روزانه به رطوبت نیاز دارد. در واقع مرطوب‌کننده‌ها مانع از خشکی پوست شده و هنگامی که پوست کم آب می‌شود آبرسان به هیدراته شدن مجدد پوست کمک می‌کند.

آبرسان - کاماپرس

مزایای استفاده همزمان از آبرسان و مرطوب کننده

قرار گرفتن مداوم در معرض آلودگی و آب و هوای متفاوت به مرور زمان باعث خشکی و کم آبی پوست صورت می‌شود. مرطوب ماندن پوست مشکلات مرتبط با آن را به مرور زمان کاهش داده و از ایجاد خشکی مجدد و یا تشدید چربی جلوگیری می‌کند. آبرسان و مرطوب‌کننده مناسب قادر است تا با پر کردن سد رطوبتی پوست کم آبی آن را به شیوه‌ای درست حفظ کند.

در واقع روند پیری ظرفیت پوست را برای حفظ رطوبت کم کرده و باعث ایجاد چین و چروک می‌شود. استفاده منظم از آبرسان و مرطوب‌کننده در روتین پوستی مزایای ضدپیری نیز دارد. استفاده از مرطوب‌کننده و آبرسان از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت کرده و تاثیر چشمگیری در جلوگیری و کاهش بروز آکنه خواهد داشت.

دریان سفر امید

نیاز پوست خشک و چرب به آبرسان و مرطوب‌کننده

آبرسان‌ها و مرطوب‌کننده‌های متعددی در بازار وجود دارند که افراد باید با توجه به نوع و نیاز پوست یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. در واقع پوست صورت می‌تواند به صورت همزمان هم خشک بوده و هم به آبرسانی برای جبران کم‌آبی خود نیاز داشته باشد. کسانی که پوست چرب دارند باید از محصولاتی بر پایه آب استفاده کنند. در صورتی که پوست چربی دارید استفاده از آبرسان و مرطوب‌کننده هم‌چنان نقش مهمی در روتین مراقبت از پوست خواهد داشت.

در واقع پوست چرب به معنی هیدارته بودن نبوده و اگر مشکل کم‌آبی در این نوع پوست حل نشود مشکلات چربی را بیشتر خواهد کرد. پوست خشک و پوسته پوسته در کنار نیاز به مرطوب‌کننده قوی به آبرسان مناسب نیز نیاز دارد. در واقع افراد با استفاده درست از آبرسان و مرطوب‌کننده و انتخاب هماهنگ آن با پوست می‌توانند چرخه معیوب آسیب به پوست را پایان داده و پوستی شاداب و سالم داشته باشند.

کرم آبرسان - کاماپرس

یک نکته ضروری

مواد تشکیل دهنده آبرسان‌ و مرطوب‌کننده بسیار مهم‌تر از فرم آن بوده و ضروری است افراد پیش از خرید و انتخاب محصول، ترکیبات آن را به دقت بررسی کنند. اگر پوست حساسی دارید باید از محصولاتی که فاقد ترکیبات حساسیت زا بوده و واکنش آلرژیک ایجاد نمی‌کنند، استفاده کنید. مرطوب کننده و آبرسان مناسب باید پوست را تسکین داده و از واکنش مجدد و التهاب آن جلوگیری کند.

خرید انواع آبرسان و مرطوب‌کننده اورجینال با بهترین قیمت

در صورت استفاده نکردن از آبرسان و مرطوب‌کننده ظاهر و عملکرد محافظتی پوست به شدت به خطر می‌افتد. به همین دلیل بهتر است هرچه سریع‌تر مرطوب‌کننده و آبرسان مناسب پوست خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید تا بتوانید پوستی سالم و هیدارته داشته باشید. فروشگاه اینترنتی لیلیپوت، بهترین آبرسان‌ها و مرطوب‌کننده‌های اورجینال را با بهترین قیمت عرضه کرده و افراد می‌توانند بهترین برند این محصولات را با توجه به نیاز پوست خود تهیه کنند.

افراد برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آبرسان و مرطوب‌کننده می‌توانند به سایت این فروشگاه به آدرس www.lilipout.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لیلیپوت
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز