انواع خطاهای گیفت کارت اپل استور + راه حل

آریاک سفر

خرید گیفت کارت اپل استور راهی آسان برای خرید اشتراک اپلیکیشن‌، موسیقی، فیلم و خدمات دیگر از اپ استور است. انواع این کارت‌ها به صورت فیزیکی یا الکترونیکی و در مقادیر مختلف عرضه می‌شوند. گیفت کارت‌ اپل استور، بهترین روش برای خرید اشتراک و پرداخت هزینه‌های انواع سرویس‌ اپل است، اما گاهی هنگام استفاده از آن با خطاهایی مانند معتبر نبودن کد، فعال نبودن یا خوانا نبودن آن مواجه خواهید شد که روند کار را مختل می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی انواع خطاها و مشکل گیفت کارت اپل استور و راه‌ حل آن‌ها ‌پرداخته است.

انواع خطاهای گیفت کارت اپل استور

خطای Card is not valid: این خطا، معتبر نبودن کارت را نشان می‌دهد. در صورت مشاهده چنین خطایی بهتر است گیفت کارت اپل خود را بررسی کنید.

تقلبی بودن کارت: این خطا به طور مستقیم نامعتبر بودن گیفت کارت اپل را نشان می‌دهد و به همین دلیل در مواجهه با این خطا بهتر است که اصالت گیفت کارت اپل خود را بررسی کنید. گیفت کارت‌ اپل استور معمولا خاکستری، سفید، نقره‌ای یا طلایی است. اگر کارت شما به لحاظ ظاهری با کارت‌های هدیه اصلی شرکت اپل مغایرت داشت، باید نسبت به تعویض کارت جهت رفع این خطا اقدام کنید.

تایپ نادرست کد کارت: این خطا به علت تایپ نادرست کد گیفت کارت اپل نمایش داده می‌شود؛ بنابراین هنگام تایپ کردن کد باید دقت کرد.

دریان سفر امید

خطای This code has already been redeemed: این خطا به این معناست که گیفت کارت اپل قبلا توسط شخص دیگری استفاده شده و دیگر معتبر نیست.

خطای This Code is from a different country or region: بیشتر کاربران ایرانی با این مشکل درگیر هستند؛ چراکه منطقه کارت با کشور اپل آیدی‌شان مغایرت دارد.

خطای Card or code is invalid: این خطا به این معنی است که گیفت کارت اپل برای فروشگاه دیگری است و باید به آن فروشگاه مراجعه کرد. به ‌عنوان‌ نمونه اگر کارت شما برای Apple Music باشد، نمی‌توانید با آن از آیتونز خرید کنید.

خطای Card or code is unreadable: این خطا به این معناست که کارت یا کدی که وارد کرده‌اید، قابل خواندن نیست و این مسئله معمولا ناشی از آسیب دیدن کارت هنگام خرید گیفت کارت اپل است.

خطای This code is inactive: این خطا به معنی فعال نشدن گیفت کارت نزد شرکت اپل است و به همین دلیل باید گیفت کارت اپل استور را تعویض کرد.

انواع راه حل برای خطاهای گیفت کارت اپل استور

رفع خطای This code has already been redeemed: با خرید گیفت کارت اپل، یک کد ۱۶ رقمی یکبار مصرف برای فرد صادر خواهد شد. اگر هنگام استفاده از گیفت کارت، این خطا را مشاهده کردید، یعنی کد کارت شما قبلا استفاده شده است. در این شرایط گزینهSign Out  را انتخاب کنید تا تمام دستگاه‌های متصل به Apple ID مورد نظرتان جدا شود و سپس دوباره وارد شوید؛ این کار منجر به راه‌اندازی مجدد اعتبار کیف پول شما می‌شود.

رفع خطایThis Code is from a different country or region: پس از خرید گیفت کارت اپل استور برای رفع این خطا باید کشور کارت و اکانت خود را یکسان انتخاب کنید. البته در صورت مشاهده خطایCannot connect to iTunes  می‌توان از فیلترشکن‌ نیز کمک گرفت.

رفع خطای Card or code is invalid: برای رفع این خطا ابتدا باید به نوع گیفت کارت خریداری شده توجه کنید؛ چراکه گیفت کارت اپل انواع مختلفی مانند گیفت کارت آیتونز و اپل موزیک دارد. هر یک از این گیفت‌ کارت‌ها با یک سرویس خاص اپل مرتبط بوده و نمی‌توان آنها را به‌جای یکدیگر استفاده کرد. در صورت گرفتن گیفت کارت فیزیکی، تاریخ انقضای آن را چک کنید تا کد ۱۶ رقمی آن صحیح باشد. همچنین اگر گیفت کارت را به ‌صورت الکترونیکی خریداری کرده‌اید، صحت اعتبار آن را از فروشنده درخواست کنید.

رفع خطای Card or code is unreadable: این خطا با مخدوش شدن کد ثبت شده در خرید گیفت کارت اپل استور نماش داده می‌شود؛ چراکه نمی‌توان کد را روی دستگاه اسکن کرد. برای رفع این خطا باید از طریق مراجعه به فروشنده، علت را پیگیر شد.

رفع خطای This code is inactive: در چنین شرایطی که خطای فعال نبودن کارت نمایش داده می‌شود، باید گیفت کارت اپل استور را تعویض کرد.

حل مشکل و خرید گیفت کارت اپل با «کیف پول من»

صرافی کیف پول من، اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال بوده که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس‌های نگهداری رمزارزهای الکترونیک را برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی فراهم کرده است. کیف پول من بیش از 2000 ارز دیجیتال مختلف را در خود جای داده و فرصت معامله ارزهای دیجیتال بسیاری را به کاربران می‌دهد. در این صرافی می‌توان بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، تتر و امثال آنها را خرید و فروش کرد. همچنین از طریق پشتیبانی ۲۴ ساعته می‌توان همواره پاسخ تمامی سوالات و مشکلات احتمالی را دریافت کرد.

علاقه‌مندان برای مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه کیف پول من می‌توانند با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند یا به وبسایت https://kifpool.me مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان