آسان ترین روش برای ارسال مرسوله به خارج چیست؟

ارسال مرسوله به خارج-کاماپرس

افرادی که برای ارسال مرسوله به خارج عجله دارند و به دنبال مسیری آسان می‌گردند، باید سراغ پست اکسپرس بروند. این روش پستی به شکل هوایی بوده و نسبت به روش‌های دیگر، از سرعت بالاتری در رسیدن محصول به دست گیرنده برخوردار است.

کاماپرس در این گزارش آسان‌ترین روش برای ارسال مرسوله به خارج را با نگاهی به سایت پی دی اکسپرس و سامان اکسپرس بررسی کرده و شرایط لازم را معرفی می‌کند.

پی دی اکسپرس برای ارسال مرسوله به خارج

PDE یا پی دی اکسپرس یکی از آسان‌ترین مسیرها برای ارسال مرسوله به خارج به حساب می‌آید. این شرکت محصولات را به 205 نقطه مختلف دنیا ارسال می‌کند و در کنار تضمین سلامت کالا، در امان ماندن اطلاعات شخصی را هم ضمانت می‌کند. این شرکت امکان رهگیری مرسولات پستی از طریق سیستم رهگیری آنلاین را فراهم کرده و سرویس Door to Door را ارائه می‌دهد.

ارسال مرسوله به خارج-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سامان اکسپرس برای ارسال مرسوله به خارج

شرکت دیگری که برای ارسال مرسوله به خارج می‌توان از آن کمک گرفت شرکت سامان اکسپرس است. این شرکت کیفیت بالایی را در ارائه خدمات ارائه می‌دهد و مزایا و امکانات متعددی دارد. با این پست امکان ارسال مرسوله به بیش از 1120 نقطه در جهان وجود داشته و در آن می‌توان مرسوله را درب منزل دریافت کرد.

ارسال مرسوله به خارج-کاماپرس

چقدر زمان لازم است تا محصول به دست گیرنده برسد؟

بین 5 تا 7 روز کاری بعد از دریافت در مبدا، مرسوله پستی به دست گیرنده می‌رسد. البته برای مسافت‌های طولانی‌تر ممکن است 7 تا 10 روز زمان لازم باشد.

ارسال مرسوله به خارج-کاماپرس

روش آگاه شدن از موقعیت بسته در پی دی اکسپرس

بعد از ارسال مرسوله به خارج می‌توان از طریق سایت شرکت ارسال کننده و وارد کردن شماره قبض از وضعیت مرسوله ارسالی آگاه شد. این محصول توسط خود شرکت بسته بندی می‌شود و در جعبه‌های اختصاصی قرار می‌گیرد.

ارسال مرسوله به خارج-کاماپرس

امکان بیمه کردن مرسوله

با اظهار ارزش کالا و پرداخت هزینه جداگانه مربوط به آن، می‌توان کالای ارسالی را بیمه کرد. این بیمه ممکن است از جنبه‌های مختلفی قابل اجرا باشد و به همین جهت قبل از بیمه کردن باید اطلاعات کامل را از شرکت پستی مورد استفاده پرسید.

ارسال مرسوله به خارج-کاماپرس

ابعاد کالا در پست اکسپرس بین‌المللی

برای ارسال مرسوله به خارج بهتر است وزن هر بسته زیر 30 کیلوگرم بوده و ابعاد هر تکه از کل بار 80 در 80 در 100 در نظر گرفته شود. باید توجه داشت که وزن کل بار یعنی مجموع همه بسته‌ها با هم می‌تواند با هر میزانی در نظر گرفته شود. در این روش پستی با ابعاد و حجم غیر متعارف شارژ هزینه نیز بیشتر خواهد بود.

ارسال مرسوله به خارج-کاماپرس

محدودیت‌های ارسال کالا در پست اکسپرس

کالاهایی که محدودیت‌های ایمنی، گمرکی یا ضوابط حمل و نقلی دارند، امکان پست بین المللی نداشته و ارسال مرسوله به خارج در این موارد صورت نمی‌گیرد. از جمله موارد این چنینی می‌توان به مواد خطرناک و قابل انفجار یا اشتعال، سلاح‌ها، برخی از محصولات غذایی یا محصولات تحت نظارت دارویی، حیوانات زنده، مواد مغناطیسی و سایر موارد اعلامی با توجه به قوانین و مقررات گمرکی کشورها اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : پست اکسپرسسامان اکسپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز