آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان هدیه دولت

آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان هدیه دولت-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

با اعلام مسئولان، هفته آینده آخرین مهلت ثبت اینترنت رایگان هدیه دولت به مردم است و کاربران فرصت دارند تا ۱۴ فروردین 1403 از این هدیه استفاده کنند.

به گزارش کاماپرس، در هفته دوم دی ماه و در راستای افزایش تعرفه بسته‌های اینترنتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اخباری در رابطه با ارائه بسته اینترنتی رایگان به همه مردم منتشر شد.

ثبت نام بسته اینترنتی ذکر شده که شامل1۰ گیگابایت اینترنت داخلی (معادل ۵ گیگ اینترنت بین الملل) است از روز یکشنبه 10 دی ماه از طریق مراجعه به سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آغاز شده و حداکثر زمان ثبت نام آن هفته آینده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تاکنون ۳۳ میلیون نفر در این پنجره ثبت نام کرده و احراز هویت شده‌اند، اظهار کرد: روزانه بین سه تا چهار میلیون نفر به این پنجره مراجعه و از حدود ۷۰ درصد خدمات ارائه شده دولتی استفاده می‌کنند.

به نقل از همشهری آنلاین، عیسی زارع پور افزود: باید به روزی برسیم که دولت به یک آیکون در گوشی‌های مردم تبدیل شود و خدمات دولتی در یک اتاق شیشه‌ای قابل پیگیری باشد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان هدیه دولت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز