آخرین قیمت رهن و اجاره آپارتمان در شهرک غرب / اسفند 1402

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تقاضا برای اجاره آپارتمان‌های نقلی به دلیل رشد هزینه های خانوار افزایش یافته‌ است و افراد برای اینکه بتوانند امورات خود را بگذرانند باید اجاره متناسب با درآمد خود پیدا کنند. برای نمونه در شرایط کنونی میانگین رهن و اجاره آپارتمان‌های کوچک در شهرک غرب 500 میلیون رهن و 12 میلیون تومان اجاره است.

به گزارش کاماپرس، با افزایش قیمت اجاره مسکن در سال‌های اخیر بسیاری از افرادی که قبلا در مناطق شمال تهران زندگی می‌کردند به مناطق پایین‌تر نقل مکان کردند یا اینکه متراژ آپارتمان اجاره شده را کم کردند. برای آگاهی از وضعیت اجاره مسکن در شهرک غرب تهران در این گزارش به فایل‌های 70 متری موجود در اسفند 1402 پرداخته شده‌ است.

وضعیت بازار مسکن در شب عید + قیمت مسکن در تهران-کاماپرس

اجاره آپارتمان یک خوابه

این آپارتمان ۷۰ متری در شهرک غرب که 7 سال از عمر آن می گذرد پیشنهاد اجاره آن شامل 400 میلیون تومان رهن و 23 میلیون تومان اجاره ماهیانه است. همچنین این آپارتمان در طبقه چهارم و دارای امکانات آسانسور، پارکینگ و انباری است.

آپارتمان ۷۰متری دو خواب

پیشنهاد اجاره این آپارتمان ۷۰ متری که سال 1388 ساخته شده شامل 750 میلیون تومان رهن کامل و بدون اجاره ماهیانه است. همچنین این آپارتمان در طبقه دوم و دارای امکانات پارکینگ و انباری است و مزیت آن موقعیت و دسترسی به مترو عنوان شده است.

بیشتر بخوانید:

آپارتمان با قابلیت تبدیل رهن و اجاره

اجاره این آپارتمان ۷۰ متری در شهرک غرب که 10 سال از ساخت آن می‌گذرد با 500 میلیون تومان رهن و 12 میلیون تومان اجاره ماهیانه یا یک میلیارد و 50 میلیون تومان رهن کامل قابل معامله است. همچنین این آپارتمان در طبقه چهارم و دارای امکانات آسانسور، پارکینگ و انباری است.

آپارتمان ۷۰ متری با تراس

اجاره این آپارتمان ۷۰ متری تک خوابه در شهرک غرب با 7 سال عمر به قیمت 800 میلیون تومان رهن و 10 میلیون تومان اجاره ماهیانه یا یک میلیارد و 200 میلیون تومان رهن کامل آگهی شده است. همچنین این آپارتمان در طبقه اول و دارای امکانات آسانسور، پارکینگ و انباری و تراس بزرگ قابل چیدمان است.

آپارتمان ۷۰ متری یه خوابه

پیشنهاد اجاره این آپارتمان ۷۰ متری که سال 1397 ساخته شده شامل 800 میلیون تومان رهن کامل و 13 میلیون اجاره ماهیانه یا یک میلیارد رهن و 7 میلیون اجاره ماهیانه است. همچنین این آپارتمان در طبقه دوم و دارای امکانات پارکینگ و انباری است و مزیت آن را موقعیت و دسترسی به مترو عنوان شده است.

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز