جدیدترین قیمت تارا اتوماتیک صفر و کارکرده در بازار

آخرین قیمت تارا اتوماتیک صفر و کارکرده در بازار-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تارا یک سدان خانوادگی اقتصادی است که بر پایه یک خودرو اکونومیک بنام پژو 301 توسعه یافته است. البته در سال‌های اخیر بدلیل نوسانات نرخ ارز و کمبود عرضه خودرو قیمت تمامی ماشین‌ها به قدری بالا رفته‌ که ما عملاً خودرو اقتصادی نداریم اما به هر حال تارا در میان خودروهای نیمه لوکس و گران‌قیمت بازار، محصولی میان‌رده محسوب می‌شود که به نسبت قیمت، امتیازات و آپشن‌های قابل قبولی دارد. این خودرو در دو نمونه دستی ۵ و ۶ سرعته و یک نمونه اتوماتیک ۶ سرعته به بازار عرضه شده است.

کاماپرس در این گزارش 5 خودرو تارا اتوماتیک صفر و کارکرده در بازار خودرو را معرفی می‌کند.

تارا اتوماتیک مدل 1400

یک خودرو تارا اتوماتیک مدل 1400 با 68 هزار کیلومتر کارکرد 800 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این خودرو از موتور سالم استفاده می‌کند و شاسی‌های ان نیز پلمپ هستند. بدنه سفید رنگ این تارا خط و خش یا رنگ شدگی ندارد.

تارا اتوماتیک آبی رنگ مدل 1401

قیمت یک تارا اتوماتیک آبی رنگ مدل 1401 در بازار خودرو 775 میلیون تومان تعیین شده است. کارکرد این تارا اتوماتیک 59 هزار کیلومتر اعلام شده و موتور آن نیز کاملا سالم است. این خودرو همچنین از بدنه بی خط و خش و شاسی‌های پلمپ استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

قیمت تارا اتوماتیک صفر کیلومتر مدل 1403

یک تارا اتوماتیک مشکی صفر کیلومتر مدل 1403 با قیمت 855 میلیون تومان فروخته می‌شود. این خودرو با توجه به صفر کیلومتر بودن از مشخصات سالم برخوردار بوده و ایرادی ندارد. از مهلت بیمه شخص ثالث این تارا اتوماتیک 12 ماه باقی مانده است.

تارا اتوماتیک مدل 1401 با 45 کیلومتر کارکرد

یک تارا اتوماتیک مدل 1401 با کارکرد 45 هزار کیلومتر با قیمت 850 میلیون تومان به فروش می‌رسد. بدنه نقره‌ای رنگ این خودرو بی خط و خش، موتور آن سالم و شاسی‌های آن نیز پلمپ گزارش شده‌اند.

قیمت تارا اتوماتیک کم کارکرد

قیمت یک تارا اتوماتیک کم کارکرد مدل 1402 در بازار فروش خودرو 880 میلیون تومان است. بدنه خاکستری رنگ، موتور و شاسی‌های این خودرو نیز سالم هستند. کارکرد این خودرو نیز 500 کیلومتر اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : باماهمراه مکانیک
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز