آب جیره‌ بندی می‌ شود؟

ژیوار

با گرمای بی‌سابقه‌ی هوا و با شکسته شدن رکورد جدید مصرف برق، روند افزایش مصرف آب هم بیشتر شده و به همین خاطر ممکن است روند آبرسانی به خانه‌ها مختل شود.

به گزارش کاماپرس، شرکت آب و فاضلاب با صدور اطلاعیه‌ای تداوم تامین آب شرب را با همراهی مشترکان ممکن دانست و از مشترکان خواست که طی روزهای آینده، از مصارف غیرضروری خودداری کنند.

شرکت آبفا در این اطلاعیه آورده است: «استقرار توده هوای گرم و به‌دنبال آن افزایش چشمگیر دمای هوا موجب افزایش فزاینده مصرف آب طی روزهای اخیر شده است و در شرایطی که کلیه تاسیسات تامین آب در سراسر کشور با تمام توان در حال تامین آب شرب شهروندان هستند، انتظار می‌رود مشترکان با پرهیز از مصارف غیرضروری این شرکت را در تامین و توزیع پایدار آب یاری کنند.»

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

به گزارش همشهری آنلاین، در این میان ناصر اکبری، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای کشور، می‌گوید که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بیشتر شهرهای کشور مقطع اوج مصرف را بدون مشکل سپری خواهند کرد.

طبق گفته‌ی اکبری در سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۳۱۹ شهر دچار تنش آبی بودند، اما با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته این شهرها از این تنش گذر کرده‌اند.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز