۸ نکته برای آشنایی با خدمات پرداخت لینک تو پی

ژیوار

«لینک تو پی» از سال 1396 به عنوان یک درگاه واسط پرداخت با قابلیت اتصال به نرم افزارهای حسابداری و صدور فاکتور تحت دسکتاپ فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در حال حاضر به نرم افزار مدیریت فروش و فاکتور آسانا3 متصل است. لینک تو پی امکان مدیریت بیشتر پرداخت‌های مشتریان غیرحضوری را برای مدیران بنگاه‌های اقتصادی فراهم می‌کند. هزینه‌های سربار در حوزه منابع انسانی برای صدور فاکتور انبوه، ارسال لینک پرداخت مستقل و بررسی و ثبت اسناد دریافت، به خصوص در دریافت‌های ادواری، در این شیوه به صفر رسیده است.

در ادامه کاماپرس نکاتی درباره این مجموعه را منتشر می‌کند تا علاقمندان و فعالان حوزه پرداخت‌های اینترنتی بتوانند با آن بیشتر آشنا شوند؛

1. هومن نوریان، ایمان نامور و رامین علیرضایی هم بنیانگذاران لینک تو پی هستند. در این مجموعه 5 نفر نیروی انسانی فعال وجود دارد.

2. مبلغ کارمزدها بسته به میزان تبادل پول متفاوت است. کمترین میزان کارمزد در این مجموعه، 500 تومان است. در صورت انجام بیش از 200 تراکنش موفق در ماه، امکان تغییر تعرفه‌ها وجود دارد. همچنین در صورت افزایش یا کاهش مبالغ این تعرفه، از یک هفته قبل از راه‌های ارتباطی معمول به کاربران اطلاع رسانی می‌شود.

3. کاربران از طریق بانک‌های ملت، ملی، توسعه صادرات ایران، اقتصاد نوین، رفاه کارگران، پست بانک ایران، توسعه تعاون، ایران زمین و … امکان دریافت شماره شبای حساب خود را دارند.

دریان سفر امید

4. کاربران از طریق درج تیکت در پنل کاربری خود، امکان دریافت خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود را دارند. این سیستم به صورت شبانه روزی در دسترس است. متصدیان به سرعت و بر اساس اولویت‌ درخواست‌ها را بررسی کرده و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

5. در صورت بروز مشکل، محدودیت‌ها و اختلالات احتمالی شبکه بانکی واریز وجوه برای انجام تراکنش‌ها، مسئولیتی متوجه درگاه لینک تو پی نیست. البته کاربران امکان ثبت درخواست در قسمت پشتیبانی را دارند. مجموعه لینک تو پی تا زمان حصول نتیجه و بازگشت وجوه ناشی از تراکنش ناموفق به حساب کاربران در کنار آن‌ها خواهد بود.

6. لینک تو پی دارای نماد اعتماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

7. لینک تو پی و آسانا، در کنار هم، قابلیت تسهیم مبالغ را بر اساس ردیف فاکتور یا درصد بندی مبلغ در 9 حساب مستقل را دارند. البته این امکان در آینده به مجموعه لینک تو پی اضافه خواهد شد.

8. لینک تو پی امکان انجام تراکنش‌ها تا سقف 50 میلیون تومان را برای کاربران فراهم کرده است. نتیجه تراکنش‌ها از طریق پیامک در این سیستم اطلاع رسانی می‌شود. همچنین امکان اطلاع از گزارش تراکنش‌ها در پنل کاربر موجود است.

مرتبط با : لینک تو پی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز