گشت رایگان با کشتی کروز در ساحل دبی

ژیوار

هواپیمایی امارات هفته گذشته در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد که در ماه می جاری، کارت پرواز امارات می‌تواند به دارندگانش امکان دسترسی به یک گشت کروز رایگان دبی مارینا را بدهد. بلیط کروز شما کارت پرواز شماست و نیازی به رزرو قبلی نیست.

برای بلیط رایگان تک ورودی تور دبی یک ساعته کروز دیدنی مارینا نیازی به رزرو قبلی نیست. مشتری فقط باید کارت پرواز معتبر دیجیتال یا کاغذی را در روز استفاده به همراه مدرک هویتی در باجه بلیط نشان دهد. سفر دریایی فقط از تاریه 1 تا 31 می (هر روزی بین هر این تاریخ) بین ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر انجام می‌شود.

دریان سفر امید

این پیشنهاد بخشی از کمپین My Emirates Pass این شرکت هواپیمایی است که به مسافران برای مقاصد تفریحی و سرگرمی مختلف در دبی، تخفیف‌های انحصاری می دهد. این سفر دریایی یک ساعته، چشم‌اندازی از مکان‌های نمادین در منطقه دبی مارینا مثل عین دبی را نوید می‌دهد.

پیشنهاد کروز یک ساعته شامل نوشیدنی نمی‌شود و نمی توان آن را با سایر پیشنهادات ترکیب کرد. کارت پرواز فقط باید توسط مسافری که اسم وی در آن ذکر شده است، استفاده شود و قابل انتقال نیست. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که کارت پرواز خود را گم نکنید، زیرا امکان چاپ مجدد آن وجود ندارد.

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز