چگونه بهترین دزدگیر را برای منزل خود انتخاب کنیم؟

دزدگیر - کاماپرس
ژیوار

افراد برای خانه و محل کار خود هزینه‌های زیادی پرداخت می‌کنند تا آن مکان‌ را به فضای ایدئال خود تبدیل کنند. استفاده از دزدگیر گزینه مناسبی برای حفاظت از مکان‌های مختلف بوده و خطر سرقت را کاهش می‌دهد. دستگاه مرکزی دزدگیر با دریافت سیگنال‌ها فرمان‌های مختلفی را صادر می‌کند.

اهمیت خرید دزدگیر منزل

سیستم‌ دزدگیر قادر است تا هرگونه تلاش برای ورود غیرمجاز را تشخیص داده و آن را به افراد گزارش دهد. خرید و نصب دزدگیر مناسب باعث ایجاد آرامش و امنیت در منزل شده و مانع از آسیب رسیدن به اموال و اعضای خانواده می‌شود. هم‌چنین به دلیل ضبط تصاویر و صدا افراد می‌توانند از جزئیات سرقت مطلع شده و تمهیدات لازم را نسبت به آن انجام دهند. هم‌چنین با نصب دزدگیر می‌توان بر ورود و خروج افراد نیز نظارت داشت.

نحوه کار دزدگیر

دزدگیر مجموعه‌ای از تجهیزات الکتریکی با سنسورهای مختلف بوده که هرگونه ورود غیرمجاز را تشخیص و هشدار آن را برای فرد ارسال می‌کند. سنسورهای مختلف می‌تواند بر روی پنجره، درب و یا هر جای دیگر نصب‌شده و از این طریق با احساس هرگونه فعالیت غیرعادی سیستم هشدار را فعال کند.

البته این هشدارها ممکن است همیشه دقیق نبوده و خطای انسانی، خرابی تجهیزات یا حیوانات در بروز خطا مؤثر باشند. استفاده و نصب نادرست سنسورها می‌تواند باعث ایجاد هشدار کاذب شده و هزینه زیادی را به فرد تحمیل کند.

دزدگیر منزل - کاماپرس

دریان سفر امید

انواع دزدگیر

استفاده از دزدگیر سیمی مستلزم سیم‌کشی خانه بوده و به دلیل کار کردن با برق هزینه‌ای مبنی بر تعویض باتری برای فرد ندارد. دزدگیر بی‌سیم با باتری کارکرده و سینگال‌ها را از طریق وای فای و یا امواج رادیویی ارسال می‌کند. نصب این نوع دزدگیر آسان بوده و به‌راحتی حمل می‌شود.

سنسور چشمی ساده قادر است کوچک‌ترین حرکت را از طریق درب و پنجره تشخیص دهد. سنسورهای وزنی با تشخیص تمایز میان وزن انسان و حیوان از بروز خطا در هشدار بر اثر حرکت موجودات دیگر جلوگیری می‌کند. چشمی لیزری برای استفاده در محیط‌های بیرون مناسب بوده و به وسیله خطوط نامرئی حرکت انسان را تشخیص می‌دهد. سنسور چشمی مایکروویو با ارسال موج و بازگشت آن تصویر محیط را تشخیص داده و وجود هرگونه تغییر یا مانع را به‌عنوان ورود غیرمجاز گزارش می‌دهد.

کاربردهای سیستم دزدگیر چیست؟

سیستم دزدگیر در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف قابل‌استفاده است. افراد می‌توانند از دزدگیر در مجتمع مسکونی و تجاری استفاده کنند. استفاده از دزدگیر در بانک‌ها، طلافروشی‌ها و مراکز صنعتی مانند انبارها و کارخانه‌ها به‌منظور محافظت و جلوگیری از سرقت نیز ضروری است.

دزدگیر منزل - کاماپرس

تعمیر دزدگیر اماکن

مانند هر سیستم حفاظتی دیگری دزدگیرها برای کارایی و عملکرد بهتر نیاز به بررسی و تعمیر منظم دارند. بررسی دزدگیرها به‌صورت مرتب باعث می‌شود تا سیستم به‌روز مانده و در طولانی‌مدت مانع از بروز مشکل و خرابی در دزدگیر شود.

نکات مهم هنگام انتخاب دزدگیر مناسب

اولین نکته‌ای که هنگام انتخاب و خرید دزدگیر باید به آن توجه کرد مساحت و متراژ خانه یا مکان موردنظر است. افراد می‌بایست با توجه به بودجه و انتظارات خود از یک سیستم دزدگیر مناسب دست به انتخاب بزنند. انتخاب دزدگیری با دقت و حفاظت بالا در مکان‌هایی که امنیت کمی وجود دارد، ضروری است.

دزدگیر منزل - کاماپرس

خرید بهترین دزدگیر از آسام

هزینه خرید دزدگیر برای خانه به عواملی مانند مساحت و برند آن بستگی دارد. آسام انواع سیستم‌های حفاظتی را با بهترین قیمت عرضه کرده و در کمترین زمان برای افراد ارسال می‌کند.

افراد می‌توانند برای خرید انواع دزدگیر و کسب اطلاعات بیشتر به سایت این فروشگاه به آدرس https://www.2bk.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دوبیکا
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز