پیش فروش کامیونت جک 6 تن ، 8/5 تن و 9 تن به قیمت جدید

ژیوار

شرکت آرین دیزل با صدور اطلاعیه ای از پیش فروش کامیونت ، مینی بوس و ون –  3 مدل کامیونت و یک مدل ون و یک مدل مینی بوس – با قیمت جدید در بهمن ماه 1399 خبر داد.

به گزارش کاماپرس، قیمت کامیونت 6 تن جک آریا دیزل طبق اعلامیه پیش فروش این شرکت 860 میلیون تومان است. همچنین در این اطلاعیه قیمت کامیونت 8/5 تن جک 890 میلیون تومان درج شده است. کامیونت 9 تن جک نیز بر اساس اطلاعیه آریا دیزل 940 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

آریا دیزل در اطلاعیه خود تصریح کرده است که هزینه ارزش افزوده و بیمه شخص ثالث اول در قیمت های فوق لحاظ گردیده است. ضمناً در قراردادهای لیزینگی هزینه ارزش افزوده سود تسهیلات در قیمت فوق لحاظ نشده است و جداگانه توسط خریدار به شرکت لیزینگ پرداخت خواهد شد.

آریا دیزل همچنین در اطلاعیه پیش فروش خود ذکر کرده است که کلیه خودروها به استثنای ون ۱۴ نفره دارای ۲ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی هستند. گارانتی ون ۱۴ نفره دو سال یا ۴۰ هزار کیلومتر است.

دریان سفر امید

آریا دیزل در مورد موعد تحویل خودروها نیز تصریح کرده است که موعد های تحویل کامیونت ها بر اساس شرایط فروش به صورت جدول فوق مشخص شده است و قراردادها نیز بر همین اساس به صورت پرینت فرمت سیستمی ارائه خواهد شد زمان قیمت ها علی الحساب و به ریال است.

توضیح شرکت آریا دیزل در مورد کاربری کامیونت ها نیز این است که کاربری مورد نظر مشتری در زمان ثبت نام انتخاب می شود در صورت عدم دریافت مجوز شماره گذاری در زمان تحویل خریدار موظف به نصب کاربری استاندارد مورد تایید شرکت پیش از شماره گذاری و انجام امور بازدید پلیس جهت شماره گذاری است.

بر اساس اطلاعیه آریا دیزل، چک های صادره خارج از زمان چک آب باید صرفاً در وجه مجتمع صنعتی آرین پارس موتور صادر شود. ضمنا کلیه متقاضیان باید در سال سامانه ثنا ثبت نام و برگه تایید شده ثنا به نام خود را هنگام ثبت نام ارائه کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودروهای سنگین، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آریا دیزل
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “پیش فروش کامیونت جک 6 تن ، 8/5 تن و 9 تن به قیمت جدید

  1. عابدی گفته:

    سلام خواستم در مورد خرید اقساطی جک هشت تن و نه تن بیشتر بدونم چقدرش رو باید نقد پرداخت کنیم و چند وقت طول می‌کشه تحویل بگیریم.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز