پیشروی گسترده بیت کوین و عبور از کانال 70 هزار دلاری

ژیوار

کاهش فعالیت نهنگ‌های بازار بیت کوین سبب شد تا نرخ این رمزارز به محدوده 70 هزار دلاری برسد. این رشد قیمتی برای رمزارز برتر بازار پیشروی بزرگی محسوب شده و به تغییر گسترده‌تر و رشد احساسات سرمایه گذاران اشاره دارد.

به گزارش کاماپرس، افزایش یکباره قیمت بیت کوین مقاومت این رمزارز و پذیرش گسترده آن را حکایت می‌کند. با این رشد قیمتی، ارزش کل بازار این رمزارز از مرز 1.4 تریلیون دلاری فراتر رفت. با توجه به این شرایط، حجم معاملات روزانه بیت کوین نیز به مرز 37.5 میلیارد دلار رسید.

فعالیت نهنگ‌ها در تقابل با رشد قیمتی بیت کوین!

طبق اطلاعات سانتیمنت، شرکت معروف تحلیل رمزارزها، تراکنش‌های نهنگ‌های بیت کوین با ارزش حداقل 100 هزار دلار، کاهش قابل توجهی داشته و از 14 هزار و 261 تراکنش به 10 هزار و 182 تراکنش رسیده است. همچنین آدرس‌های فعال روزانه بیت کوین نیز کم شده که از تغییر احتمالی در استراتژی‌های سرمایه گذاری بازیگران اصلی بازار حکایت می‌کند.

با این وجود، شاخص قدرت نسبی بیت کوین طی یک روز از 48 به 54 رسیده که نشان دهنده تداوم صعود در همه بخش‌های این رمزارز است، اما همچنان این ارز دیجیتال مرز قیمتی کنونی خود را حفظ کرده است.

دریان سفر امید

تحلیل وضعیت کنونی

روند رشد قیمت در کنار کاهش فعالیت نهنگ‌های بازار از یک وضعیت پیچیده حکایت دارد. برخی معتقدند که این تضاد شاید نشانه گسترش پایه سرمایه گذاران بیت کوین است. به گونه‌ای که افراد و نهادهای کوچک‌تر سهم بیشتری در پویایی بازار داشته‌اند. گروهی بر این باورند که اتفاق مذکور یک بازتنظیم استراتژیک را در میان دارندگان بزرگ نشان می‌دهد.

البته این احتمال نیز وجود دارد که اتفاقات رخ داده یک محیط معاملاتی دموکراتیک‌تر را شامل شود که به ثبات بیشتر و شاید نوسان کمتر بازار این رمزارز در بلندمدت منجر شود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز