پیام احساسی همسر دکتر علی صاحبی

ژیوار

عاطفه سلطانی‌فر (روان پزشک، استاد دانشگاه و همسر دکتر علی صاحبی) به دفاع تمام قد از او پرداخت و پس از صدور حکم دادگاه علیه او، اعلام کرد که تمام قد در کنارِ همسر خود ایستاده و با تمام توان از او دفاع می‌کند.

به‌گزارش کاماپرس، سلطانی فر همچنین از تمام کسانی که در این مدت از همسرش حمایت کرده‌اند، تشکر کرد و آن را به خاطر تلاش‌های سالیان دراز همسرش برای اعتلای علم روان‌شناس و نیروی متخصص روان‌شناس در ایران دانست. او هم‌چنین همسر خود را به عنوان مردی می‌داند که همواره در قبال وقایع کشور، خود را مسئول می‌دانسته است.

عاطفه سلطانی‌فر در یک پیام صوتی کوتاه که در اینستاگرام همسرش منتشر شده، گفته است: «درک می‌کنید من به عنوان همسر علی صاحبی در شرایطی بسیار دشوار اجتماعی و احساسی قرار دارم؛ اما صادقانه اعلام می‌کنم که با اشراف به جنبه‌های ناپیدای همسرم که در طول سالیان دراز زندگی با او ایجاد شده، هرگز حتی برای لحظه‌ای اعتمادم به او را از دست ندادم.»

بیشتر بخوانید:

او در پایان صحبت‌های خود گفته نه به عنوان همسر که به عنوان یک انسان او را می‌ستاید و با تمام قدرت کنار او ایستاده است.

دریان سفر امید

گفتنی است، این ویدئو در حالی منتشر شده که دکتر علی صاحبی (روان‌شناس معروف ایرانی در استرالیا) صبح روز پنجشنبه 4 جولای در دادگاه مدنی و اداری نیو ساوث ولز استرالیا به دلیل «رفتار حرفه‌ای نامطلوب» و «سوء رفتار حرفه‌ای» مجرم شناخته شد و دستور لغو مجوز فعالیت وی نیز صادر شد.

صاحبی دارای فوق دکترای اختلالات وسواس از دانشگاه سیدنی و از معدود روانشناسان ایرانی است که زیر نظر دکتر آلبرت آلیس (روانشناس آمریکایی) دوره‌های «شناخت درمانی» را گذرانده و حتی گواهی «طرح‌واره درمانی» خود را از جفری یانگ، بنیانگذار این رویکرد درمانی گرفته است.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پیام احساسی همسر دکتر علی صاحبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز