پرطرفدارترین جاذبه‌ های گردشگری در تور ویتنام

ویتنام_کاماپرس
ژیوار

هنگام سفر به ویتنام متوجه خواهید شد که مکان‌های زیبا و جذاب برای گشت‌وگذار در آن بسیار زیاد است. هیاهوی شهر پرشور هوشی مین یا هانوی را می‌توان با گشت و گذار در محله‌­های قدیمی و امتحان کردن غذاهای خیابانی خوشمزه و هیجان‌انگیز آنها تجربه کرد. تماشای شهر هویی آن در مرکز ویتنام و رودخانه‌ای که از میان آن گذشته نیز تجربه دلپذیری از تور ویتنام برای گردشگران رقم خواهد زد. سنترال هایلندز فرصت‌های خارق‌العاده‌ای برای پیاده‌روی و همچنین سایر فعالیت‌های جذاب فضای باز را می‌توان تجربه کرد .بازدید از مناطق کوهستانی دورافتاده در مرکز و شمال ویتنام که اقلیت‌های قومی در آنجا ساکنند، برای گردشگران علاقمند به فرهنگ و آداب‌ورسوم این کشور، فرصتی فوق‌العاده به شمار می‌آید.

شالیزارهای مکونگ همراه با بازارهای شناور و خلیج‌ ها لونگ با جزیره‌های سنگ آهکی در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف ازجمله جاهای جذاب و دیدنی ویتنام است. در این میان مطمئناً تور ویتنام بدون قدم زدن در ساحل و تفریحات ساحلی تمام نمی‌شود. سواحل طلایی و زیبای جنوب ویتنام همچون ساحل دوک لت در شبه‌جزیره Hon Khoi را انتخاب کنید و از شنا، غواصی و غذاهای دریایی کم‌نظیرش استفاده کنید.

در این گزارش، پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری در تور لحظه آخری ویتنام معرفی و بررسی شده است.

خلیج‌ ها لونگ  (Ha Long)

خلیج‌ ها لونگ در شمال ویتنام جزو زیباترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری این کشور به حساب می‌آید. صخره‌های آهکی در کنار آب نیلگون و زمردی خلیج در کنار فضای سبز و سرمست کننده اطراف آن، مناظری نفسگیر پدید آورده که نباید از آن غافل ماند. نوع بافت این منطقه به گونه‌ای است که بسیاری از کوهنوردان حرفه‌ای از سراسر دنیا برای دیدن این کوه‌های سنگ آهکی به آن سفر می‌کنند.

برخی تورهای گردشگری خلیج‌ ها لونگ برای بازدید از غارهای اطراف و برخی به صورت بالگرد سواری بر فراز آسمان و طبیعت بی‌نظیر ویتنام طراحی و برنامه­ریزی شده‌ است. شنا، غواصی، ماهیگیری، پاراسیلینگ و کایاک‌سواری در آب‌های خلیج از دیگر جاذبه‌­های تور ویتنام به حساب می‌آید.

دریان سفر امید

شهر دا لات  (Da Lat)

دا لات با داشتن خیابان‌هایی پرپیچ‌ و خم، بناهای متعلق به دوران استعمار فرانسه و همچنین به دلیل برخورداری از آب‌وهوای خنک و معتدل در طول سال به «شهر بهار ابدی» معروف است. بازدید از کاخ تابستانی باشکوه امپراتور Bao Dai بسیاری از گردشگران را برای سفر به دا لات تشویق می‌کند. طبیعت اطراف دا لات خیره‌کننده است. پیاده‌روی در جنگل‌های معطر کاج و تماشای آبشارهای خروشان، لذت سفر در تور ویتنام را دو برابرمی‌کند. همچنین دوچرخه‌سواری و صخره‌نوردی برای گردشگرانی که در بازدید از جاهای دیدنی ویتنام به دنبال هیجان بیشتر هستند، در این منطقه مقدور است.

ویتنام_کاماپرس

پارک ملی با به  (Ba Be)

در سفر با تور ویتنام حتماً باید به پارک ملی با به هم سر زد. با به منطقه­‌ای با کوه­‌های رفیع سنگ آهکی، دره‌های شیب‌دار و جنگل‌های همیشه سرسبز است که مقصد اصلی گردشگران ماجراجو به حساب می­آید. در این منطقه آبشارها، غارها و دریاچه‌ها در چشم‌اندازی با بیش از 550 گیاه مختلف و صدها گونه پرنده و حیوان در کنار یکدیگر قرار دارند. پیش از استراحت و تجدیدقوا در خانه‌های محلی دهکده و مهمان‌سراهای روستای کم‌جمعیت تِی  (Tay)می­توان سوار بر قایق شد و با به را سیاحت کرد یا با کوه‌پیمایی و دوچرخه­‌سواری در این ناحیه به گشت‌وگذار پرداخت.

ویتنام_کاماپرس

جزایر کان دائو  (Con Dao)

جزیره‌های حاره‌ای فوق‌العاده آرام ویتنام، مناطقی مناسب برای کسب آرامش‌ در تور ویتنام هستند. کان دائو که زمانی بدترین مکان برای نسلی از زندانیان بود، اکنون مقصدی بهشتی با سواحل دوردست و زیبا است؛ منطقه‌ای بکر برای قایقرانی که طبیعت متنوع و جذابی دارد. همچنین استراحتگاه اصلی کان سان (Con Son) در این منطقه، مکانی عالی برای گشت‌وگذار با دوچرخه برای دوستداران گردش در ساحل است؛ آن‌هم در یکی از جذاب‌ترین شهرهای ویتنام.

بازارهای ویتنام

از بازارهای سیار دلتای مکونگ و خیابان­‌های پر از سوغات هوی آن گرفته تا گردهمایی‌های ملی در مناطق کوهستانی، بازارهای ویتنامی، این بازارها، مکان‌هایی ایده‌آل برای عکاس‌ها است تا تصاویر روستاییان ویتنامی و چیدمان‌های منظم‌شان از میوه‌ها یا غذاهای پرزرق‌وبرق دریایی را عکاسی کنند. منطقه اطراف شهر بک ها (Bac Ha) به‌طور خاص پر از بازارهای مختلف است.

ویتنام_کاماپرس

شهر هوئه (Hue)

شهر هوئه در سده‌های 19 و 20 میلادی به مدت 150 سال پایتخت ویتنام بود. در این شهر راحت‌تر از هر شهر دیگری در ویتنام می‌توان وقت گذراند. موقعیت این شهر در کرانه رودخانه پرفیوم (Perfume River) بسیار دیدنی است. پخت‌وپز غذاهای پیچیده آن مطمئناً برای همه آشنا است  و خیابان‌هایش نسبتاً خالی از ترافیک است و همه این‌ها در کنار عظمت قلعه نظامی، اقامتگاه‌های سلطنتی، معابد زیبا، برج و باروها و دروازه‌های مستحکم، هوئه را به مکانی جذاب برای سیاحت تبدیل کرده است. همچنین در حاشیه‌ شهر هوئه برخی از چشمگیرترین پاگوداها و آرامگاه‌های سلطنتی قرار گرفته که منظره طبیعت پیرامون آنها مسحورکننده است.

خرید بهترین تور ویتنام با «هرمس 724»

آژانس هرمس یک شرکت فعال در حوزه گردشگری است که تورهایی باکیفیت برای سفر به ویتنام ارائه می‌کند. هرمس بهترین امکانات را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. علاوه بر شرکت در تورها، گردشگران برای کسب اطلاعات درباره سفر به ویتنام و رزرو بهترین هتل‌های آن می­توانند از کارشناسان هرمس 724 مشاوره بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز