پراید 131 و پراید هاچ بک در بازار چند؟

ژیوار

در حالی که قیمت پراید بعد از تحولات سیاسی در آمریکا رو به کاهش گذاشته بود در روزهای اخیر بازار ارزان ترین خودروی کشور دچار چرخش شده و قیمت این خودرو به بالای مرز 100 میلیون تومان کوچ کرده است.

به گزارش کاماپرس، بازار پراید با وجود افت و خیزهایی که طی دو – سه هفته اخیر داشته همچنان بی رونق و کم مشتری است. ارزان ترین خودروی داخلی چه زمانی که قیمت های 150 میلیونی را به خود می دید و چه بعد از شوک پیروزی بایدن که تا 75 میلیون تومان هم پایین آمد، بازار پررونقی را شاهد نبوده و کاهش تقاضا و افت شدید تعداد معاملات حرف اول و آخر را در این بازار می زند.

فعالان بازار خودرو بی ثباتی قیمت ارز را دلیل بی رغبتی خریداران و فروشندگان به انجام معاملات خودرو می دانند و می گویند در روزهایی که نرخ ارز کاهشی می شود تعداد فروشندگان خودرو به سرعت افزایش می یابد و در روزهایی که دلار راه صعود را در پیش می گیرد تعداد فروشندگان به سرعت کم می شود اما به هر حال چه تعداد فروشندگان افزایش یابد و چه کاهش، تعداد خریداران غالبا اندک است.

پراید معمولی در مرز 100 میلیونی

بر اساس جدولی که اقتصاد آنلاین منتشر کرده است در بازار امروز پراید 131 به قیمت 100 میلیون تومان معامله می شود که اندکی کاهش قیمت را نشان می دهد.

دریان سفر امید

پراید هاچ بک در بازار امروز به قیمت 116 میلیون تومان به فروش می رسد که نسبت به دیروز بدون تغییر قیمت است.

پراید 132 که تولید آن سال گذشته متوقف شده و در بازار خودروی صفر کیلومتر آن با مدل 98 به فروش می رسد، 103 میلیون تومان قیمت دارد.

پراید وانت یا همان سایپا 151 در بازار به قیمت 106 میلیون تومان به فروش می رسد که این امر از عجایب بازار خودروی ایران است چرا که معمولا قیمت خودروی سواری از مدل مشابه وانت آن بیشتر است ولی در ایران شاهد عکس این ماجرا هستیم.

پراید وانت با چند آپشن دیگر مثل باربند فابریک به عنوان سایپا 151 پلاس در بازار به قیمت 116 میلیون تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “پراید 131 و پراید هاچ بک در بازار چند؟

  1. علی گفته:

    کجاارزان شده میخواستم یه پرایدبگیرم که توقیمت ۹۷میشدبخرم اینقدگفتن نخریدنخریدکه منم نخریدم الان یکماه گذشته رفتم پرایدبخرم میگن ۱۰۵کجاارزون شده به ماهم بگیدبرم اونجابخرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز