لپ تاپ با کارت گرافیک قوی از کجا بخریم؟

لپ تاپ با کارت گرافیک قوی-کاماپرس
ژیوار

لپ‌تاپ‌های مناسب کاربری روزانه و استفاده‌های عمومی، به طور کلی کارت گرافیکی با قدرتی پایین یا کاملا معمولی و متوسط دارند و یا حافظه مجزایی به آن اختصاص داده نشده یا حجم آن کم است. کسانی که به سراغ خرید لپ‌تاپ با توجه به قدرت گرافیک آن می‌روند، به قدرت بالای پردازش برنامه‌ها و کیفیت بالای تصویر و حجم حافظه زیادی نیاز دارند. یک گروه از افرادی که به دنبال لپ‌تاپی با کارت گرافیکی قدرتمند می‌گردند، گیمرها حرفه‌ای هستند که حتی با وجود قیمت بالای این لپ‌تاپ‌ها، حاضر به خرید آنها می‌شوند؛ چون می‌دانند که ارزش خرید این لپ‌تاپ‌ها با توجه به ویژگی‌های سخت‌افزاری، داشتن پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی قوی، کیفیت ساخت بالا و کیفیت و وضوح فوق‌العاده صفحه نمایش آنها، زیاد است. برای کسب اطلاع از قیمت‌ این لپ‌تاپ‌ها می‌توانید از سایت دیجی تأمین استفاده کنید.

چه کسانی موقع خرید لپ‌تاپ با توجه به قدرت گرافیک آن، تصمیم می‌گیرند؟

وقتی یک گیمر به سراغ خرید یک لپ‌تاپ می‌رود، فاکتورهایی را در نظر می‌گیرد که در بین آنها، کارت گرافیک قدرتمند اهمیت زیادی دارد. خرید لپ‌تاپ با توجه به قدرت گرافیک آن برای یک گیمر، یعنی سرعت بالای پردازش بازی‌های سنگین، دوام بالای دستگاه، کیفیت بالای صدا و کیفیت تصویر عالی؛ تمام چیزهایی که یک گیمر از یک لپ‌تاپ می‌خواهد.

با این حال، خرید لپ‌تاپ با توجه به قدرت گرافیک آن، فقط مخصوص گیمرها نیست. وقتی یک دانشجوی مهندسی یا یک طراح می‌خواهد یک لپ‌تاپ مناسب بخرد، به دنبال مدلی با کارت گرافیک قدرتمند است تا بتواند برنامه‌های سنگین را به خوبی نصب و اجرا کند و دوام خوبی هم داشته باشد. بنابراین این‌ لپ‌تاپ‌های قدرتمند برای گیمرها، مهندسان، طراحان و دانشجوهای این رشته‌ها گزینه‌های مناسبی هستند.

لپ تاپ با کارت گرافیک قوی-کاماپرس

معرفی لپ‌تاپ‌های دارای قدرت گرافیکی بالا

1- لپ‌تاپ ایسوس ASUS ROG Strix SCAR 15 G533ZX

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ ‌تاپ با نرخ نوسازی 240 هرتزی‌اش، تصویری با کیفیت و وضوح بالا به نمایش‌ خواهد گذاشت. پردازنده مرکزی 14 هسته‌ای این لپ‌تاپ ایسوس با همکاری پردازنده گرافیکی‌ای که 16 گیگابایت حافظه اختصاصی دارد، قدرت پردازش بالایی را به همراه دارد. همچنین، ایسوس برای ساخت این لپ‌تاپ از کارت گرافیکی مدل RTX 3080 بهره برده است که آن را کاملا برای طراحی، نصب برنامه‌های گرافیکی و مهندسی و گیمینگ مناسب می‌سازد. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ دو کیلوگرمی، 3 تا 6 ساعت است. برای مقایسه مدل‌ها و خرید لپ‌تاپ با توجه به قدرت گرافیک آن، می‌توانید به سایت دیجی تأمین مراجعه کنید.

دریان سفر امید

2- لپ‌تاپ لنوو Lenovo Legion7

این لپ‌تاپ لنوو صفحه نمایشی 16 اینچی با نرخ تصویر 165 هرتز دارد که سرعت پردازش و وضوح تصویر آن را چشم‌گیر کرده است. لنوو برای لپ‌تاپ لژیون 7 خود از کارت گرافیکی RTX3080TI استفاده کرده است که در کنار پردازنده مرکزی 16 هسته‌ای و 16 حافظه اختصاصی برای پردازنده گرافیکی، از آن یک پردازنده فوق قدرتمند می‌سازد تا گزینه مناسبی برای گیمرها و طراحان باشد. باتری این لپ‌تاپ لنوو حداکثر 7 ساعت شارژدهی دارد.

3- لپ‌تاپ ایسر Acer Nitro 5 AN515-57-739K

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ ایسر دارای نرخ نوسازی 144 هرتز است. در کنار این صفحه نمایش باکیفیت، پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای، کارت گرافیکی مدل RTX3070 و حافظه اختصاصی 8 گیگابایتی این پردازنده، باعث شده‌اند تا این لپ‌تاپ برای بازی، نصب و اجرای برنامه‌های مهندسی و گرافیک کاملا مناسب باشد. اما چیزی که در این لپ‌تاپ توجه را به خود جلب می‌کند، شارژدهی 8 ساعتی آن است که باعث می‌شود از نیاز دائمی به پریز برق رها شوید.

4- لپ‌تاپ ایسوس ASUS ROG Zephyrus G15 GA503RS

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ ایسوس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. ایسوس برای ساخت این لپ‌تاپ گیمینگ پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و کارت گرافیکی RTX3080 در نظر گرفته و 8 گیگابایت هم به پردازنده گرافیکی آن اختصاص داده است تا برای اجرای برنامه‌های مهندسی هم مناسب باشد. شارژدهی این لپ‌تاپ ایسوس بین 3 تا 5 ساعت است.

5- لپ‌تاپ اچ‌ پی HP OMEN 17t CK000-9A16

صفحه نمایش 17.3 اینچی این لپ‌تاپ با نرخ نوسازی 165 هرتزی کیفیت، وضوح و سرعت پردازش بالای تصویر را به نمایش خواهد گذاشت. پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای این لپ‌تاپ به کمک کارت گرافیکی مدل RTX3080 و 16 گیگابایت حافظه اختصاص داده شده به این پردازنده، سرعت بالای پردازش برنامه‌ها و تصاویر را به همراه دارد. این لپ‌تاپ علاوه بر گیمینگ، برای اجرای نرم‌افزارهای مهندسی هم کاربرد دارد. شارژدهی این لپ ‌تاپ اچ پی بین 3 تا 6 ساعت است.

لپ تاپ با کارت گرافیک قوی-کاماپرس

دیجی تأمین

شرکت تأمین پخش رایانه (دیجی تامین) بیش از هشت سال در زمینه واردات و تامین قطعات در حوزه آی تی سابقه فعالیت دارد و یکی از بزرگ‌ترین توزیع‌کنندگان لپ‌تاپ، موبایل، تبلت و رایانه‌های شخصی در سراسر ایران است. برای خرید لپ‌تاپی با کارت گرافیک قوی، می‌توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با کارشناسان این مرکز مشورت کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 021-91007890 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی تامین
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز