فرصت استثنایی دریافت وام 5 میلیارد تومانی موسسه مالی ملل

ژیوار

تمامی مشتریان موسسه مالی اعتباری ملل که دارای حساب متصل به این مجموعه هستند و به دریافت وام تمایل دارند، در صورت داشتن جواز کسب می‌توانند برای طرح تسهیلاتی «الماس» اقدام کنند. سقف وام این موسسه 5 میلیارد تومان اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 5 میلیارد تومانی موسسه ملل هستند باید بعد از سه ماهه سپرده گذاری برای این طرح تسهیلاتی درخواست بدهند. سود این تسهیلات 23 درصد بوده و افراد ظرف مدت حداقل 12 و حداکثر 48 ماه امکان بازپرداخت آن را دارند. این وام به افرادی که دارای بدهی معوق یا چک برگشتی باشند، تعلق نخواهد گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به شرایط مذکور این وام، مبلغ هر قسط برای متقاضیان، 160 میلیون و 257 هزار و 358 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 2 میلیارد و 693 میلیون و 353 هزار و 171 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 7 میلیارد و 692 میلیون و 408 هزار و 171 تومان خواهد بود.

دریان سفر امید

آشنایی با موسسه مالی اعتباری ملل و برخی از خدمات این مجموعه

موسسه مالی اعتباری ملل یکی از موسسات مالی ایرانی که سابقه کاری آن با نام کنونی به سال 1390 بازمی‌گردد. این مجموعه در سال 1401 افزایش سرمایه داشت و در مرحله تایید نهایی بانک مرکزی جهت ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها قرار دارد.

تاکنون این مجموعه توانسته انواع خدمات ارزی شامل خرید، فروش و نقل و انتقال ارز و بانکداری الکترونیک اعم از متابانک، همراه بانک ملل، سامانه‌های ملل، پایانه برون شعبه‌ای، خودپرداز نقد، ملل کارت، هدیه کارت، اینترنت بانک ملل، چکاوک، چک صیادی، کارت سفارشی، پویانگار ملل، خودپرداز غیرنقد، مبارزه با پولشویی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه بدهد.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه اعتباری ملل
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز