شیائومی بادز ۴ پرو چه ویژگی‌هایی دارد؟/ قیمت 30 شهریور

حدود یک ماه پیش، شیائومی طی رویدادی از ایربادز بی‌سیم جدید خود با نام ایربادز 4 پرو رونمایی کرد. حالا کم کم این محصول به فروش عمده هندزفری شیائومی راه پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این محصول فوق‌العاده زیبا و طبق گفته‌های شیائومی، بسیار مجهز و باکیفیت است و از قابلیت‌های پیشرفته‌ای هم بهره می‌برد. شرکت چینی مدعی شده درون این هدفون سیستم حذف نویز پیشرفته‌ای تعبیه کرده که به لطف آن، کاربران می‌توانند هنگام مکالمات تلفنی، صدای بسیار واضح و باکیفیتی را دریافت کنند.

هدفون جدید شیائومی کیسی تقریبا گرد و زیبا دارد. شیائومی بادز ۴ قادر است صداهای محیط را تا ۴۸ دسی‌بل از بین ببرد که تاکنون در هیچ یک از هدفون‌های بی‌سیم مشابه، سیستم حذف نویزی به این قدرتمندی را شاهد نبودیم. این کار هم توسط سه میکروفون بسیار قدرتمند صورت می‌گیرد که با دقت بسیار بالایی سیگنال‌های صوتی را از محیط دریافت و آن‌ها را خنثی می‌کنند. به لطف این میکروفون‌ها، شیائومی بادز ۴ پرو نه تنها در هنگام مکالمات بلکه در گوش دادن به موسیقی هم عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش خواهد گذاشت.

از جمله قابلیت‌های شیائومی بادز ۴ پرو می‌توان به تأخیر ۵۹ میلی‌ثانیه‌ای و پشتیبانی از صدای فراگیر ۳۶۰ درجه‌ای اشاره کرد. گواهی IP5X را هم باید به قابلیت‌های این محصول اضافه کنیم که یعنی بادز ۴ پرو در مقابل گرد و غبار، عملکرد خوبی دارد اما باید مراقب بود در معرض آب قرار نگیرد.

آریاک سفر

باتری این محصول فوق‌العاده بادوام است. طبق ادعاهای شرکت چینی، می‌توان با یک‌بار شارژ از بادز ۴ پرو تا ۹ ساعت استفاده کردکه با در نظر گرفتن کیس شارژر، این میزان به ۳۶ ساعت افزایش پیدا می‌کند که اصلا میزان کمی نیست. البته این در حالتی است که قابلیت حذف نویز فعال روشن نباشد. شیائومی این هدفون را به بدنه‌ای لمسی مجهز کرده به این صورت که می‌توان با الگوهای مختلف لمسی، فرامین گوناگونی از جمله رد یا پاسخ به تماس، توقف یا از سرگیری فرایند پخش و… را به آن ارسال کرد.

شیائومی بادز ۴ پرو با وزن فقط ۵ گرم در فروش عمده هندزفری شیائومی هم فروش می‌رسد. در ادامه قیمت هندزفری‌های شیائومی قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز