زاکانی تا آخر نماند ، اما رقیب اسنپ و تپسی شد

ژیوار

زاکانی برخلاف آنچه در دوران مناظره‌های انتخاباتی می‌گفت، تا آخر در انتخابات ریاست جمهوری نماند و پس از کناره‌گیری به نفع جلیلی، به کار خود در شهرداری بازگشت، آن هم با راه‌اندازی سامانه‌ای با نام «شهرزاد» که به نظر می‌رسد می‌خواهد با اسنپ و تپسی رقابت کند.

به گزارش کاماپرس، مسئولان شهرداری که در سطح شهر تبلیغات گسترده‌ای نیز برای آن کرده‌اند، می‌گویند این سامانه با هدف عرضه کالاهای اساسی به صورت نقطه‌زنی و با حفظ کرامت راه‌اندازی شده است. به عنوان نمونه فروش غیرحضوری گوشت و کالاهای اساسی قرار است از این طریق انجام شود و محصول با کیفیت با قیمت عادلانه در کمترین زمان ممکن به دست شهروندان برسد.

اما این سامانه نیز با حاشیه‌های بسیاری همراه است؛ مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، در جلسه‌ی شورای شهر در روز سی‌ام تیرماه درباره سامانه شهرزاد گفت: «درباره‌ی این سامانه قبلا هم به شهرداری تهران تذکر داده‌ام و منتظر پاسخ شهرداری تهران هستیم. اینکه دلایل توجیهی شهرداری تهران چیست و چرا این کار را انجام داده است تا این لحظه هنوز به ما پاسخی اعلام نکرده‌اند.»

او به این نکته اشاره کرد که ابهاماتی در خصوص شهرزاد وجود دارد که شهرداری باید به آن پاسخ دهد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

در این میان آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات و عضو ستاد پزشکیان، نیز چندی پیش در حضور مردم کرمان با کنایه به این سامانه گفت: «امروز با ایده‌های درخشان آمده‌اند، می‌گویند گوشت را در خانه‌های مردم می‌خواهیم بیاوریم؛ لیمو در میدان گران است و می‌خواهیم دلال را حذف کنیم، اگر کل هنرتان حذف دلال است، اسنپ و تپسی بهتر از دولت شما کار می‌کند.»

انتهای پیام

مرتبط با : شهرداری تهران
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز