دلیل رونق بازار رمزارز لایت کوین

رمزارز لایت کوین-کاماپرس
ژیوار

این روزها بازار معامله رمزارز لایت‌کوین گرم است و دارندگان آن مشغول انباشت هر چه بیشتر آن هستند، زیرا به زودی هاوینگ آن رخ خواهد داد و این موضوع پاداش استخراج هر بلاک این شبکه را از 1205 لایت‌کوین به 6.25 لایت‌کوین کاهش خواهد داد.

به گزارش کاماپرس، براساس داده‌های منتشر شده توسط مجموعه سانتیمنت، نهنگ‌های لایت‌کوین از 14 ژوئن سال جاری تاکنون نزدیک به 205 هزار و 400 لایت‌کوین خریداری کرده‌اند. شرکت مذکور انباشت تهاجمی این گروه را به رویداد هاوینگ رمزارز مذکور نسبت داده است. این گزارش حاوی اطلاعاتی درباره میزان ذخیره‌سازی لایت‌کوین توسط ماینرهای این رمزارز است. براساس گزارش مذکور، ماینرهای لایت کوین از یکم تا 28 جولای 400 هزار لایت‌کوین به مجموع دارایی خود افزوده‌اند.

رویداد هاوینگ، بازار لایت‌کوین را شلوغ کرده است؟

معمولا چنین اتفاقاتی در بازار رمزارزهای مختلف برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال یادآور رویداد هاوینگ است. عملکرد معامله‌گران رمزارز لایت‌کوین باعث شده که قیمت این ارز دیجیتال طی 24 ساعت گذشته بالغ بر چهار درصد رشد داشته باشد. هم‌اکنون نرخ این رمزارز بالای 95 دلار است.

هر چه پدیده هاوینگ لایت‌کوین نزدیک‌تر می‌شود، رشد قیمتی این رمزارز بیش از پیش خواهد بود. طبق اطلاعات موجود، قیمت لایت‌کوین طی پنج روز قبل نزدیک به 3.2 درصد بالا رفته و حجم معاملات آن نیز به میزان قابل توجهی تغییر پیدا کرده است. طبق داده‌های بازار، حجم معاملات لایت‌کوین از مرز یک میلیارد دلار فراتر رفته است.

بررسی عملکرد لایت‌ کوین در سه سال اخیر نشان می‌دهد که نرخ این رمزارز بیشتر از 65 درصد رشد داشته و دارندگان قدیمی آن سود قابل توجهی به دست آورده‌اند.

دریان سفر امید

لایت کوین-کاماپرس

هنگام خرید لایت‌کوین دقت کنید

با اطلاعات موجود، باز هم نباید به صورت هیجانی لایت‌کوین خریداری کرد. در واقع باید میزان رشد یا کاهش قیمتی لایت‌کوین نسبت به دیگر رمزارزهای معروف مثل بیت‌کوین، اتریوم، سولانا و امثال آن مورد بررسی قرار گیرد و سپس برای خرید این رمزارز اقدام کرد.

در نظر گرفتن این موارد به معامله‌گران کمک خواهد کرد که بهترین تصمیم را برای معاملات رمزارزی خود اتخاذ کنند تا در موقعیت زیان مطلق قرار نگیرند.

اگر برای خرید لایت‌کوین مشتاق هستید و در عین حال نمی‌خواهید هیجانی عمل کنید، بهتر است به وبسایت “صرافی” مراجعه کنید و اطلاعات ارائه شده از بازار رمزارزهای مختلف در این مجموعه را مورد بررسی قرار دهید.

کدام بستر برای معاملات رمزارز مناسب است؟

صرافی “آی او استارتاپی پیشرو” در زمینه ارزهای دیجیتال فعال است که از سال 1398 انواع خدمات رمزارزی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. معامله‌گران رمزارز و علاقه‌مندان به این بازار کافی است که به وبسایت صرافی مراجعه کنند. در این سایت انواع اطلاعات به‌روزرسانی شده رمزارزها موجود است و به راحتی می‌توان به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پرداخت. در حین معاملات رمزارزی، تیم پشتیبانی این مجموعه نیز در کنار مشتریان و کاربرانش خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز