دریافت ویزا کانادا چه قدر زمان می‌ برد؟

ویزای کانادا-کاماپرس
ژیوار

فرآیند درخواست و اخذ ویزا، نسبتا طولانی و کلافه‌کننده است. افراد برای ورود به کشور کانادا، با توجه به هدف خود از سفر، نیاز به اخذ ویزا دارند. با توجه به اینکه متقاضیان قصد دریافت چه نوع ویزایی داشته باشند، مدت زمان صدور ویزا متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، فرآیند اخد ویزا تحصیلی، ویزا شغلی و ویزا توریستی کانادا متفاوت است. درخواست ویزا کانادا برای بسیاری از افراد رد می‌شود که باعث طولانی شدن این فرآیند خواهد شد. بسیاری از متقاضیان، اطلاعات کافی و دقیق در رابطه با مراحل اخد ویزا کانادا ندارند و نیاز به مشاوره با افراد متخصص دارند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نکات ضروری برای اخذ ویزا کانادا و مدت زمان فرآیند هر یک از آنها پرداخته است.

ویزا توریستی کانادا برای چه افرادی صادر می‌ شود؟

ویزا توریستی کانادا برای افرادی که قصد سفر به کانادا و اقامت کمتر از شش ماه در این کشور دارند، صادر می‌شود. کانادا سالانه بیش از 35 میلیون بازدیدکننده دارد و گردشگران معمولا با هدف دیدار و ملاقات با خانواده‌های خود به این کشور سفر می‌کنند. افسر خدمات مرزی ممکن است به افراد اجازه اقامت کمتر یا بیشتر از شش ماه اقامت با ویزا توریستی را بدهد.

ویزا توریستی معمولا تحت شرایطی که مدارک افراد ناقص باشد یا افسر از بازگشت فرد به کشور خود پس از اتمام اعتبار ویزا مطمئن نباشد، ریجکت می‌شود؛ بنابراین لازم است که متقاضیان، همه مدارک فرم درخواست ویزا توریستی، گردش حساب و اثبات توانایی مالی و دعوتنامه را ارائه کنند. ضمیمه کردن وضعیت اشتغال به تحصیل و شغل نیز ضروری است، تا افسر مطمئن شود که افراد قصد بازگشت به کشور خود را دارند. فرآیند اخذ ویزا توریستی کانادا معمولا بین سه تا شش ماه طول می‌کشد؛ بنابراین بهتر است متقاضیان از چند ماه قبل متناسب با برنامه سفر خود برای اخذ این ویزا اقدام کنند.

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس

دریان سفر امید

دریافت ویزا تحصیلی کانادا چقدر طول می­کشد؟

کانادا یکی از جذاب‌ترین مقاصد تحصیلی محسوب می‌شود و ویزای آن برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه‌های کانادا دارند، صادر می‌شود. البته لازم به ذکر است که دانشجویان نیاز به مجوز تحصیل نیز دارند؛ در نتیجه، ویزا دانشجویی کانادا ترکیبی از ویزا توریستی و مجوز تحصیلی eTA محسوب می‌شود. برای آنکه متقاضیان بتوانند درخواست ویزا تحصیلی بدهند، باید حتما 18 سال داشته باشند. همچنین دانشجویان باید مدارک و شواهدی ارائه کنند که اثبات کند اقامت آنان در کانادا موقت است و بعد از اتمام تحصیل، به کشور خود بازخواهند گشت. لازم به ذکر است که این ویزا فقط برای دوران تحصیل به اضافه 90 روز صادر می‌شود. 90 روز اضافه به متقاضیان فرصت می‌‌دهد که برای تمدید ویزا یا ترک کشور کانادا اقدام کنند. حداقل زمانی که متقاضیان برای انگشت‌نگاری و حضور در  سفارت برای دریافت ویزا تحصیلی کانادا صرف می‌کنند، 11 هفته است و در بیشترین حالت، ممکن است تا 15 هفته نیز طول بکشد؛ بنابراین لازم است که دانشجویان متقاضی متناسب با این برنامه زمانی اقدام کنند. در صورتی که افراد، مدارک ناقص ارائه کرده باشند، ممکن است دریافت ویزا تحصیلی کانادا بیش از این بازه زمانی طول بکشد و به فرآیندی طاقت‌فرسا تبدیل شود.

ویزای تحصیلی کانادا-کاماپرس

آسان‌­ترین راه دریافت ویزا کانادا با “سلام ویزا”

شرکت مهاجرتی سلام ویزا دارای تیمی متشکل از برترین وکلا و کارشناسان است که با جدیدترین رو‌ش‌ها و قوانین مهاجرت آشنایی دارند. این مجموعه با ارائه بهترین خدمات در زمینه انواع مهاجرت تحصیلی، شغلی و اقامت دائم، به متقاضیان در همه مراحل مهاجرت کمک می‌کند. همچنین سلام ویزا در کارنامه شغلی خود بیش از هزار پرونده موفق دارد و افراد با خیال راحت می‌توانند از خدمات این مجموعه برای اخذ ویزا کانادا اقدام و در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس /https://salamvisa.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام ویزا
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز