خودنمایی کیا اپتیما 2023 در خیابان (ویدیو)

ژیوار

کیا اپتیما 2023 یک سدان جادار است که برای رقابت با هوندا آکورد، تویوتا کمری و نیسان آلتیما وارد میدان شده است و از ظاهری زیبا و تجهیزاتی مناسب بهره می برد. این سدان در چهار تیپ به بازار عرضه می شود و انتظار می رود مورد استقبال مشتریان این سگمنت قرار بگیرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کیا اپتیما مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، سدان خانوادگی کیا اپتیما 2023 به صورت استاندارد از تجهیزات ایمنی مانند سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم هشدار عبور از خط، سیستم هشدار نقاط کور و ترافیک عقب بهره می برد.

نیروی پیشران کیا اپتیما 2023 را یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری توربو تأمین می کند که 180 اسب بخار نیرو دارد و در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد. این موتور به صورت استاندارد با دیفرانسیل جلو در اختیار مشتریان قرار می گیرد ولی امکان خریدن سیستم چهار چرخ محرک به صورت سفارشی وجود دارد.

دریان سفر امید

تیپ GT کیا اپتیما 2023 از یک موتور قوی تر 2.5 لیتری توربو برخوردار است که 290 اسب بخار نیرو تولید می کند و در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد. شتاب صفر تا صد تیپ GT 5.2 ثانیه اعلام شده است.

در بازارهای جهانی قیمت تیپ LXS در حدود 26415 دلار، تیپ GT-Line در حدود 27815، تیپ EX در حدود 30315 دلار و قیمت تیپ GT در حدود 32815 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : کیا موتورز
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز