تجربه بازی در بهترین اسکیپ روم شیراز

بازی‌های فکری برای زمان‌هایی که گروه‌های خانوادگی یا دوستان دور هم جمع می‌شوند، ایده بسیار خوبی است. این بازی‌ها علاوه بر فراهم کردن اوقات خوش باعث افزایش مهارت‌های فکری می‌شود. همچنین، کمک کردن به یکدیگر در بازی‌های گروهی باعث ایجاد صمیمیت و افزایش روحیه کار تیمی خواهد شد. علاقمندان به اتاق فرار یا اسکیپ روم شیراز و سایر شهرها خیلی خوب می‌دانند که این بازی، یکی از آن تفریح‌های مهیج فکری و گروهی است که تحرک فیزیکی را هم با خودش به همراه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تفریح و سرگرمی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

اتاق فرار علاوه بر تهران در بیشتر شهرهای کشور گسترش پیدا کرده است. مجموعه‌های اسکیپ روم شیراز یکی از بهترین اتاق فرارهای ایران محسوب می‌شود. علاقمندان به این بازی می‌توانند با مراجعه به وبسایت تایم فور فان، بهترین و پرطرفدارترین اسکیپ روم شهرشان را به صورت آنلاین رزرو کنند. در ادامه مطلب به معرفی 3 اتاق فرار دلهره‌آور شیراز می‌پردازیم. تمامی این اسکیپ روم‌ها دارای محدودیت سنی برای افراد زیر 16 سال است.

اتاق فرار فال نحس

این اتاق فرار یکی از مهیج‌ترین‌های اسکیپ روم شیراز است. فال نحس توسط مجموعه ژوپ‌گیم طراحی شده و در منطقه فرهنگ شهر شیراز قرار دارد. داستان بازی درباره یکی از روستاهای شهر شیراز است. یک خزینه متورک در این روستا وجود دارد. شایعه‌هایی که درباره جن‌هایی که با باد سفر می‌کنند، اهالی روستا را به وحشت انداخته است. هر کسی تلاش می‌کند تا راز نفرین هزارساله این خزینه را کشف کند؛ اما به طرز وحشتناکی تسخیر می‌شود و پس از مدتی می‌سوزد! گروه شرکت‌کننده در این بازی، یک ساعت فرصت دارد تا خودشان را از این خزینه نفرین شده نجات بدهند. تعداد نفرات مجاز برای شرکت 4 تا 7 نفر و سختی بازی 10 از 10 است.

آریاک سفر

اتاق فرار ردپا

این بازی در خیابان برق شیراز قرار دارد و یکی از تازه‌های اسکیپ روم شیراز در ژانر اکشن و دلهره‌آور است. داستان بازی درباره غاری در کوه‌های تبت است. این غار بدنام در میان بومیان به هیولا معروف شده است و معتقدند که این مکان یکی از خطرناک‌ترین مناطق جهان است. بازیکنانی که در اتاق فرار ردپا شرکت می‌کنند وارد این غار می‌شوند تا از راز آن سر در بیاورند. آنها 90 دقیقه فرصت دارند تا خودشان را نجات بدهند. درجه سختی بازی 7 از 10 است و گروه‌های 4 تا 6 نفره مجازند تا در این اسکیپ روم شرکت کنند.

اتاق فرار گرمابه‌ خان

گرمابه خان یک حمام قدیمی در شهر شیراز است که سال‌های طولانی، به عنوان بهترین گرمابه شهر کار می‌کرد. مدتی است که این حمام از کار افتاده است و اهالی محل حرف‌هایی از جن خرابکار و بازیگوش می‌زنند… . بازیکنانی که وارد اتاق فرار گرمابه خان می‌شوند باید سر راز این ماجرا دربیاورند. اسکیپ روم گرمابه خان از سری بازی‌های ارائه شده توسط تیم رازماز در اسکیپ روم شیراز است و در قصر دشت قرار دارد. مدت زمان بازی 90 دقیقه و درجه سختی آن 9 از 10 است. گروه‌های 6 تا 8 نفره می‌توانند در این اتاق فرار شرکت داشته باشند.

تهرانی‌ها، کرجی‌ها، اصفهانی‌ها و ساکنان بسیاری از شهرهای ایران می‌توانند با بررسی نظرات کاربران و تیم تخصصی تایم فور فان، بهترین اتاق فرار شهر خود را انتخاب نمایند. تایم فور فان بزرگ‌ترین مرجع معرفی اتاق فرار در کشور است که تخفیف‌های ویژه‌ای را نیز برای رزرو آنلاین اتاق فرار در وبسایت خود در نظر گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : تایم فور فان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز