بهترین گاردهای دور طلایی برای گوشی های پرطرفدار سامسونگ

گارد طلایی-کاماپرس
ژیوار

با توجه به قیمت‌ بالای خرید تلفن همراه، استفاده از گارد موبایل ضروری به نظر می‌رسد. یک گارد مناسب علاوه بر محافظت از تلفن همراه، زیبایی و ظاهر مناسب را نیز برای گوشی به ارمغان می‌آورد. گاردهای دور طلایی جلوه زیادی به تلفن همراه داده و در عین حال به خاطر مینیمال بودن، زرق و برق بیش از اندازه ایجاد نمی‌کند.

در ادامه کاماپرس به معرفی و بررسی انواع قابهای دور طلایی برای گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ می‌پردازد.

قاب دور طلایی برای گوشی سامسونگ آ 73

گارد طرح ژله‌ای مای‌کیس دور طلایی مخصوص گوشی آ 73 5جی سامسونگ بوده و دارای محافظ لنز است تا دوربین تلفن همراه آسیب نبیند. این گارد در رنگ‌های مختلفی هم‌چون کالباسی، توسی، بنفش، آبی، مشکی، شفاف و امثال آن در دسترس و قابل خریداری است. کاربران می‌توانند با توجه به رنگ تلفن همراه، قاب مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. قیمت این گارد 144 هزار تومان است که با تخفیف 45 هزار تومانی در سایت “آرکافون” به قیمت 99 هزار تومان به فروش می‌رسد.

گارد دور طلایی برای گلکسی اس22 اولترا

این قاب‌ها کاملا ساده بوده و فقط خطوط طلایی دارند. گارد یونیک کیس از نوع طرح ژله‌ای بوده و دارای محافظ لنز دوربین است. ویژگی این قاب، درج شدن لوگوی سامسونگ روی قسمت پشتی آن است. ساختار نرم و انعطاف‌پذیر این گارد مانع خرابی و شکستگی آن می‌شود. وزن و ضخامت کم، مقاومت بالا در برابر ضربه و دسترسی آسان به درگاه‌ها از جمله مزایای این نوع قاب است. گارد لاین طلایی یونیک کیس در رنگ‌های سفید، صورتی، آبی، گل‌بهی و مشکی با قیمت 124 هزار تومان قابل خریداری است.

قاب لاین طلایی گلکسی اس 21 اولترا

سایت آرکافون گارد لاین طلایی گلکسی اس 21 اولترا با رنگ‌های یاسی، صورتی، مشکی و سفید را در دو طرح عرضه می‌کند. در طرح اول قسمت پشتی دارای لوگوی سامسونگ بوده و در طرح بعدی به جای لوگو یک قلب طلایی قرار گرفته است. از مزایای قاب مای کیس می‌توان به داشتن محافظ لنز دوربین، سبکی، حجم کم و انعطاف‌پذیری اشاره کرد.

دریان سفر امید

گارد دور طلایی برای گوشی آ 53 سامسونگ

گارد دور طلایی آ53 مای کیس در دو نوع ساده و آویزدار عرضه می‌شود. نوع ساده دارای لوگوی سامسونگ بوده، در حالی که طرح بعدی دارای آویز و لوگوی قلب است. رنگ‌هایی که برای این گارد در نظر گرفته شده شامل یاسی، صورتی، مشکی، آبی و خاکستری می‌شود. این نوع قاب‌ها طرح ژله‌ای بوده و دارای محافظ لنز هستند.

گارد گوشی سامسونگ-کاماپرس

گارد لاین طلایی آ 33

قاب دور طلایی مای کیس با وزن سبک، حجم کم و انعطاف‌پذیری بالا انتخاب مناسبی برای محافظت از گوشی آ 33 سامسونگ است. یکی از رنگ‌های خاص و زیبای این گارد، فیروزه‌‌ای است که می‌تواند با رنگ تلفن همراه هماهنگ شود. علاوه بر آن، این قاب در رنگ‌های مشکی، یاسی، آبی و سفید نیز قابل خریداری است.

خرید قاب دور طلایی از مجموعه آرکافون

آرکافون مرجعی برای خرید لوازم جانبی موبایل از جمله انواع گارد، قاب و محافظ است که محصولات متنوعی را به فروش می‌رساند. در کنار لوازم جانبی، این فروشگاه انواع تلفن همراه، لوازم صوتی و لوازم مربوط به گیمینگ را نیز عرضه می‌کند. این مجموعه اصالت و قیمت نازل محصولات خود را تضمین کرده و سعی در خدمت هرچه بهتر به مشتریان دارد. با مراجعه به سایت آرکافون می‌توان انواع محصولات دیجیتال را خریداری کرده و درب منزل تحویل گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : آرکافون
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز