این 3 رمزارز را هم اکنون زیر قیمت بخرید

ژیوار

برخی از رمزارزها هم اکنون با فاصله زیاد از سقف تاریخی خود، مستعد رشد و رسیدن دوباره به این سقف هستند. همین موضوع سبب می‌شود که نگاه‌ها دوباره به سمت اینگونه رمزارزها برگردد. بیشتر این کوین‌ها دارای حجم بازار پایین و متوسطی هستند که این موضوع نیز شانس آن‌ها را برای رشد انفجاری بیشتر می‌کند.

کاماپرس در ادامه 3 رمزارز مستعد رشد در ماه‌های پیش رو را که فاصله زیادی با سقف تاریخی خود دارند و به قیمتی پایین‌تر از ارزش اصلی خود در حال خرید و فروش هستند، معرفی می‌کند.

1 – رمزارز Mdex

رمزارز Mdex که با نام مخفف MDX در بازار معامله می‌شود، یکی از این رمزارزهای مستعد رشد با قیمت پایین‌تر از حد انتظار است. از جمله دلایل انتخاب این رمزارز افزایش توجه‌ها به سمت آن است. به طوریکه MDX در طول یک هفته 132 درصد رشد داشته است.

این رمزارز از نظر ارزش بازار در رده 410 قرار دارد و هنوز مقدار زیادی از دارایی‌ها می‌تواند به سمت این رمزارز کشیده شود. قیمت این رمزارز در حدود 0.07 در حال نوسان است و تمام اندیکاتورها نیز روند MDX را در کوتاه مدت و بلند مدت یک روند صعودی نشان می‌دهند. MDX هم اکنون نیز با فاصله 99 درصدی، بیشترین فاصله را از سقفی دارد که ممکن است در ماه‌های آتی به آن برسد و این به معنی شد حداقل دو برابری در کوتاه مدت است.

Mdex به عنوان یک پروژه نیز روی شبکه HECO ساخته شده است و دارای پشتوانه قوی و آینده درخشانی است. این رمزارز دارای یک زنجیره دوگانه است و علاوه بر HECO بر روی اکوسیستم اتریوم نیز به خوبی اجرا می‌شود.

دریان سفر امید

2 – رمزارز Horizen

رمزارز هوریزن که در بازار با نام ZEN شناخته می‌شود، در تمام صرافی‌های اصلی لیست شده است و یکی از توکن‌های قابل استخراج محسوب می‌شود. دلیل معرفی این رمزارز فاصله رویایی است که با سقف تاریخی خود دارد.

بیشتر بخوانید:

هوریزن با قیمتی حدود 11 دلار معامله می‌شود و از نظر حجم بازار و معاملات در جایگاه 237 قرار گرفته است. تحلیل‌گران نیز در صورت صعودی بودن بازار امکان رشد سریع این توکن را می‌دهند. این در حالیست که نزول در بازار می‌تواند این رمزارز را تا حدود 8 دلار نیز پایین بیاورد. 8 دلار کف قیمتی توکن ZEN است ولی منتظر شدن برای رسیدن توکن به حدود 8 دلار ممکن است یک ریسک بزرگ باشد و هوریزن از همینجا شروع به حرکت کند.

رمز ارز Horizen

3 – رمزارز Renzo

این رمزارز نیز با نام اختصاری REZ در بازار شناخته شده و روی زنجیره اتریوم ساخته و اجرایی شده است. این رمزارز در دوره‌هایی بازدهی بیشتری نسبت به اتریوم داشته ولی پس از اصلاح‌ بازار از سقف تاریخی خود فاصله گرفته است.

قیمت رنزو هم اکنون حدود 0.06 دلار معامله می‌شود و می‌تواند در سال جاری رشدی تا حدود 3 دلار نیز داشته باشد. همچنین رشد اتریوم نیز که فعلا در جریان است می‌تواند به رشد قیمتی کوین‌های اکوسیستم از جمله کوین REZ کمک کند.

رنزو هم اکنون یک فشردگی قیمتی را نیز در چارت خود تجربه می‌کند که باعث می‌شود تا کارشناسان رشد انفجاری برای خروج از این فشردگی را پیش بینی کنند.

رمزارز Renzo

انتهای پیام

مرتبط با : بیت ایمنبیت پین
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز