افزایش شعب «افق کوروش» به 2 هزار شعبه فعال

تعداد شعب فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش به 2 هزار شعبه فعال رسید.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، این شرکت توانست سال 98 را با 2 هزار شعبه فعال در 377 شهر ایران به پایان برساند و رکورد تازه ای را در صنعت خرده فروشی ایران به نام خود ثبت کند.

هم اکنون فروشگاه زنجیره ای افق کوروش با 2 هزار شعبه فعال در ایران، بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران از منظر تعداد شعب محسوب می شود و در شاخص تعداد نیروی شاغل با همکاری 13 هزار و 500 نیروی انسانی توانمند، کماکان جایگاه نخست را صنعت خرده فروشی کشور به خود اختصاص داده است.

افق کوروش در سال 98 به عنوان چهل و دومین شرکت برتر ایران توانست همچون دو سال گذشته، رتبه نخست پرفروش ترین و بهره ورترین شرکت را در گروه فروشگاه های زنجیره ای از آن خود کند.

در پی اقبال هموطنان به دریافت نمایندگی از افق کوروش، تعداد شعب فرانچایز این شرکت نیز در سال 98 با رشد دو نیم برابری رو به رو شد به طوریکه در انتهای اسفندماه 98، تعداد فرانچایزهای افق کوروش از 860 نمایندگی عبور کرد و هم اینک افق کوروش با بیشترین اعطای نمایندگی به مردم، بزرگترین شرکت‌ اعطا کننده ی فرانچایز (نمایندگی) در ایران محسوب می شود.

آریاک سفر

امسال سهام شرکت با استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان بازار سرمایه همراه شده به طوریکه سهم شرکت در سال 98 با رشد قابل توجهی رو به رو شد و در روزهای پایانی سال توانست از قیمت 9 هزار تومان عبور کند.

افق کوروش همچنین به لحاظ سهم بازار بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور است و میزان تخفیفات فروش کالا در افق کوروش ۱۸درصد است که بر این اساس در سال جاری بیش از ۲ هزار میلیارد تومان از این محل به عموم مردم تخفیف داده شده است.

همچنین این مجموعه به عنوان اولین فروشگاه زنجیره‌ای در ایران وارد بورس شده و  از آن زمان تاکنون بیش از ۲۵۰درصد رشد ارزش سهام برای سهامداران خود به ارمغان آورده است.

شایان ذکر است، از آنجا که سهم بازرگانی و واسطه‌گری در تولید ناخالص داخلی کشور از میانگین جهانی بالاتر است،فروشگاه‌های زنجیره‌ای با حذف واسطه‌ها توانسته‌اند نتایج مثبتی بر اقتصاد کشور و افزایش رفاه مصرف کننده داشته باشند.

مرتبط با : افق کوروش
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز