افت 51 میلیونی قیمت هایما S7 توربو مدل 1402

خودرو هایما S7-کاماپرس
ژیوار

خودرو هایما S7 توربو مدل 1402 در سه ماه اخیر 51 میلیون تومان افت قیمت داشته و در اواسط آذر 1402 با قیمت 1 میلیارد و 260 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو هایما S7 توربو مدل 1402 در نیمه دوم تیر ماه سال جاری افت قیمت 118 میلیونی را تجربه کرده و با قیمت 1 میلیارد و 285 میلیون تومان به فروش می‌رسید. این خودرو در نیمه اول مرداد، 26 میلیون تومان افزایش قیمت داشته و بعد از حدود دو ماه ثبات، همچنان دچار کاهش قیمت شده است.

مشخصات فنی خودرو هایما S7 توربو مدل 1402

این مدل دارای گیربکس 6 دنده اتومات بوده و 170 اسب بخار قدرت دارد. این محصول با گشتاور 230 نیوتونی و پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ عرضه شده و می‌تواند حداکثر 170 کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد. این خودرو شاسی بلند با نوع شاسی یکپارچه، دارای فرمانی با دکمه‌های کنترلی و حساس به سرعت بوده و مانیتوری 8 اینچی دارد. این محصول با سنسورهایی مانند سنسور عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر امکان بیشتری برای کنترل خودرو فراهم می‌کند و از جمله سیستم‌های مربوط به ترمز آن می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ترمز با نیروی کمکی و سیستم توزیع نیرو ترمز اشاره کرد.

خودرو-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

مقایسه خودرو هایما S7 توربو 1402 با مدل‌های قدیمی‌تر

این خودرو در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر آپشن‌های بهتری را ارائه داده است و مصرف سوخت کمتری دارد. این محصول که کابین و امکانات قابل توجه‌تری برای خریداران عرضه کرده فضای نسبتا بزرگی در بخش صندوق دارد (400 لیتر) و می‌تواند دید و تسلط بهتری در رانندگی فراهم کند. با توجه به امکانات جدید این خودرو نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر و در عین حال افت قیمت‌هایی که تجربه کرده است به نظر شما سیر نزولی ارزش آن چقدر ادامه خواهد داشت؟

انتهای پیام

مرتبط با : هایما
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز