استخدام استعداد‌های هوش مصنوعی در آمازون و متا

ژیوار

همزمان با شکوفایی سریع هوش مصنوعی، محبوبیت این فناوری در میان مردم و شرکت‌های گوناگون بیشتر و بیشتر می‌شود. این موضوع باعث شده کارفرمایان به طور پیوسته به دنبال استخدام افرادی با مهارت‌های مربوط به هوش مصنوعی باشند.

کاماپرس در این مطلب به معرفی معتبرترین شرکت‌های این فهرست می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. چیگ

شرکت فناوری آمریکایی چیگ با ۳۷۷ سمت شغلی مربوط به هوش مصنوعی در صدر قرار داشته و موقعیت‌های شغلی نظیر تجربه تحلیل مالی، امنیت سایبری و بازاریابی دیجیتال را ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

۲. متا

شرکت متا به مدیریت مارک زاکربرگ، با ۳۳۰ جایگاه شغلی در رده دوم لیست قرار دارد. از جمله سمت‌های آن‌ می‌توان به مهندس تحقیقات هوش مصنوعی، دانشمند تحقیقات کاربردی و مدیر برنامه‌ فنی محصول با حقوق‌های نجومی اشاره کرد.

۳. کپیتال وان

این شرکت با ۳۰۵ موقعیت شغلی مرتبط اخیرا یک رئیس هوش مصنوعی سازمانی را در جهت بهبود تجربیات مشتریان استخدام کرد. محدوده حقوقی هر کدام از این مشاغل به بیش از ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد.

۴. آزمایشگاه ملی شمال غرب اقیانوس آرام

این موسسه تحقیقاتی به‌عنوان بخشی از وزارت انرژی ایالات متحده، با کمک هوش مصنوعی قصد مبارزه با تهدیدات امنیت سایبری را دارد و به طور فعال از استخدام دانشمندان هوش مصنوعی در ۲۷۳ سمت شغلی خود استقبال می‌کند.

۵. آمازون

آمازون علاقه زیادی به استخدام کارمندان دارای تجربه عملی در ساخت مدل‌های زبانی دارد. این شرکت با ۱۸۱ جایگاه شغلی تلاش می‌کند تا هر چه سریعتر از رقبای خود در این زمینه پیشی بگیرد.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز