ارزان ترین گوشی آیفون 12 مینی اپل با دلار 31 هزار تومانی چند تمام می شود؟

ژیوار

اپل دیشب از سری جدید گوشی های آیفون خود رونمایی کرد که آیفون 12 مینی نیز به عنوان یک گوشی ارزان قیمت – ارزان ترین گوشی آیفون بعد از آیفون SE – در بین آنها موجود است اما این گوشی با دلار 31 هزار تومانی قیمتی نجومی دارد.

به گزارش کاماپرس، شرکت اپل در رویداد شب گذشته خود از آیفون ۱۲ مینی رونمایی کرد. این دستگاه پس از آیفون SE،  ارزان قیمت ترین گوشی ساخت اپل به حساب می آید که با هدف جذب کاربران علاقه مند به خرید گوشی های میان رده تولید شده است.

آیفون ۱۲ مینی از نمایشگر ۵.۴ اینچی OLED استفاده کرده که یک پله از نمایشگر ۴.۷ اینچی آیفون SE بالاتر قرار می‌گیرد.این گوشی از دوربین اصلی دوتایی بهره می برد که هر دو دارای دقت ۱۲ مگاپیکسل بوده و یکی از آنها را اُلترا واید است. پردازنده این دستگاه است که قدرتمندترین تراشه های پردازشی اپل به حساب می آید و از این نظر تفاوتی بین آیفون ۱۲ و آیفون 12 مینی تفاوتی وجود ندارد.

مقاوم ترین محافظ سرامیکی صفحه نمایشگر

دیگر ویژگی آیفون ۱۲ میلی پوشش محافظ سرامیکی است که روی نمایشگر قرار گرفته و به گفته اپل مقاوم ترین محافظ صفحه نمایش در بین همه گوشی های هوشمند است. اپل ۵ رنگ برای آیفون ۱۲ میلی در نظر گرفته و آن را با رنگ های مشکی سفید آبی و سبز در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

دریان سفر امید

شایان ذکر است  نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی ۶۹۹ دلار قیمت دارد  که با دلار 31 هزار تومانی قیمت آن 21 میلیون و 669 هزار تومان خواهد بود. ضمنا برای خرید مدل های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی باید ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار پرداخت شود.

فروش آیفون ۱۲ مینی در هفته اول نوامبر آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود با فاصله یک هفته در ۱۲ یا ۱۳ نوامبر در اختیار خریداران قرار گیرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی آیفون 12 مینی اپل با دلار 31 هزار تومانی چند تمام می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز