ارزانترین عطر شیرین و خنک زنانه برای تابستان

عطر زنانه-کاماپرس
ژیوار

یکی از خریدهای منحصر به فرد و جذاب، عطر است. عطر خوشبو حتی در خوش استایل شدن و شخصیت خانم‌ها می‌تواند تاثیر بگذارد و حس اعتماد به نفس مضاعفی به آنها بدهد. استفاده از عطر و ادکلن هم در فصل تابستان امری اجتناب ناپذیر است و بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند در این روزهای گرم، عطری شیرین و خنک را استفاده کنند، البته با لحاظ کردن قیمتی مناسب و پخش بوی قابل قبول.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ارزان‌ترین عطرهای شیرین و خنک زنانه برای تابستان می‌پردازد‌.

۱_دیوید یور من دلیکیت اسانس

یکی از عطرهای زنانه گلی دیوید یور من دلیکیت اسانس است که در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شد. کشور مبدا این برند آمریکا است و سازنده این عطر، هری فریمونت از معروف‌ترین افراد در صنعت عطرسازی محسوب می‌شود.
این عطر از نگین تورمالین صورتی الهام گرفته شده است و گل نیلوفر آبی، شکوفه پرتقال، فلفل صورتی و رز وحشی از اصلی‌ترین ترکیبات این عطر زنانه خوشبو است.

بیشتر بخوانید:

عطر دیوید یور من دلیکیت اسانس بخاطر رنگی که دارد که به رنگ سنگ تورمالین است، احساس مرتبط با سنگ‌های قیمتی گوناگون را در فرد بیدار می‌کند. پخش بو و ماندگاری عطر دیوید یور صورتی مناسب است. این عطر ۱۰۰ میلی را که گزینه مناسبی برای جشن‌ها و مهمانی‌های تابستانی است، در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف (تا لحظه تنظیم این گزارش) با قیمت حدودا بین ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌توانید خریداری کنید.

دریان سفر امید

عطر زنانه-کاماپرس

۲_عطر رساسی کاترین

یکی از عطرهای شیرین و خنک مخصوص فصل تابستان که با وجود قیمت مناسب حدودا یک میلیون تومانی، ماندگاری طولانی مدتی دارد، عطر رساسی کاترین است. این عطر با رایحه‌ای که دارد جز عطرهای کلاسیک شناخته شده و در گروه بویایی گل آلدهیدی  قرار دارد.

نت‌های ابتدایی رساسی کاترین آلدهیدها، سنبل آبی، نت های سبز، گالبانوم، ترنج و لیمو آمالفی هستند‌. این عطر ۴۵ میلی، با رایحه گل یاس، گل رز، زنبق، سدر، مشک و چوب صندل عطری بی‌نظیر را خلق کرده که می‌توانید در جمع‌های دوستانه از آن استفاده کنند.

عطر زنانه-کاماپرس

۳_عطر شیرین و خنک زنانه فرانک اولیویر سان رایز

اگر به دنبال عطری گلی و زنانه که حسی نشاط آور را برایتان تداعی کند، هستید می‌توانید فرانک اولیویر سان رایز را انتخاب کنید. در نت‌های اولیه این عطر مخلوطی از رایحه میوه‌های ترش و ملس و شیرین به مشام‌تان می‌رسد و بوی مشک، نعناع هندی و چوب صندل سفید، جلوه‌ای شیک و بی‌نظیر را به شما هدیه می‌کند.

این عطر شیرین و خنک زنانه فرانسوی ۷۵ میل را در سایت‌های فروش اینترنتی بین یک میلیون تا یک میلیون ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

عطر زنانه-کاماپرس

۴_اس تی دوپوند اسنس پیور زنانه

اگر عطری می‌خواهید که هم رایحه دلنشین و جذابی داشته و هم ماندگاری و پخش بوی آن بالا باشد، بهتر است اس‌تی دوپوند اسنس پیور زنانه خریداری کنید.

اسانس پایه این عطر کهربا، وانیل، نعناع هندی و سدر است و رایحه پرتقال ماندارین، فریزیا و ترنج احساس فرح بخشی را در شما ایجاد می‌کند. این عطر خنک در بهار و تابستان، با ترکیب رایحه زنبق و عطر مشک انتخاب سخت پسندان است. اس تی دوپوند در شیشه‌های ۱۰۰ میلی حدودا تا دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت گذاری می‌شود.

عطر زنانه-کاماپرس

۵_عطر شیرین و خنک زنانه لانوین اکلت

یکی از عطرهای شیرین و خنک موجود در بازار که با وجود قیمت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی طرفدار زیادی دارد، عطر لانوین اکلت زنانه است که در سال ۲۰۰۲ روانه بازار شد.

این عطر رایحه‌ای میوه ای، گلی و ملایم دارد و عطر خوش یاس بنفش، چای و شکوفه  هلو باعث جذابیت آن شده است. لانوین اکلت ملایم و محبوب است و به راحتی می‌توانید در مکان‌های رسمی و محل کار استفاده کنید. خانم‌هایی که از این عطر استفاده کرده‌اند ماندگاری آن را قابل قبول و عالی گزارش داده‌اند.

حجم این عطر هم ۱۰۰ میل و شروع فصل تابستان بهترین زمان برای استفاده از لانوین اکلت است.

عطر زنانه-کاماپرس

انتهای پیام 

مرتبط با : عطرافشانعطرسرامیثم عطر
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز