بهترین تور کوش آداسی را از کدام آژانس مسافرتی خرید کنیم؟

لست سکند

شهر کوش آداسی در ترکیه، به واسطه سواحل متعدد و جاذبه‌های تاریخی و دیدنی، یکی از مقاصد جذاب برای سفر به شمار می‌رود و سالیانه نزدیک به 1.5 میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کوش آداسی در نوار ساحلی و در نزدیکی جزایر یونان قرار گرفته است. گفتنی است، ساموس، یکی از این جزایر یونانی است که در فصل‌های بهار و تابستان میزبان بسیاری از کارناوال‌ها و فستیوال‌های جذاب و هیجان انگیز بوده و اشتیاق گردشگران سراسر دنیا را برای سفر به این شهر ساحلی و بازدید از این جزایر با قایق موتوری، دوچندان کرده است.

از دیگر دلایل استقبال گسترده از کوش آداسی، تمدن سه هزارساله این شهر است. جاذبه‌های تاریخی و گردشگری مختلف از جمله ساختمان‌هایی با معماری‌های خیره‌کننده، مساجد و کاروانسراهای قدیمی به این شهر جلوه‌ای تاریخی بخشیده است. در ادامه برخی از مراکز دیدنی و توریستی این شهر معرفی می‌شود؛

راز آسمان پایتخت

شبه جزیره دیلک؛ پیاده روی در طبیعتی زیبا و شگفت‌انگیز

پارک ملی شبه جزیره دیلک دارای انواع پوشش گیاهی متنوع همراه با گونه‌های حیوانی نادر بوده و گزینه مناسبی برای پیاده‌روی در یک طبیعت نفس‌گیر در کنار سواحل نیلگون مدیترانه است.

آدالند؛ پارک آبی برای تفریح در گرمای تابستان

پارک آبی آدالند به عنوان یکی از بزرگترین پارک‌های اروپایی، دارای مجموعه‌ای از تفریحات متنوع و جذاب آبی، مانند سرسره‌های آبشاری در فضایی سرسبز و خیره‌کننده است.

افسوس؛ پیاده روی در دل تاریخ

افسوس در 15 کیلومتری کوش آداسی واقع شده و شهری تاریخی و قدیمی است که دارای بناهای قدیمی متعدد و جاده‌های متشکل از سنگ مرمر است.

شهر تاریخی پرینه

شهر تاریخی پرینه، از مراکز پربازدید این شهر به شمار می‌رود و قدمت آن به نزدیک 400 سال قبل از میلاد می‌رسد و ترکیب خیره‌کننده‌ای از تاریخ و طبیعت است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

شهر تاریخی پرینه

سفر به کوش آداسی و امکانات رفاهی آن

کوش آداسی به عنوان یک شهر گردشگرپذیر، دارای امکانات رفاهی، هتل‌ها و خدمات عمومی بسیار خوبی است. برای جا‌به‌جایی در این شهر انواع وسایل حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی‌های اختصاصی و ون‌های عمومی در کنار اتوبوس و … در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

چگونه به کوش آداسی سفر کنیم؟

قبل از سفر به این شهر بندری، بهتر است بدانید هیچ پرواز مستقیمی از تهران به کوشی آداسی نمی‌رود؛ چراکه این شهر فرودگاه اختصاصی ندارد. بنابراین مسافران باید بلیط شهر ازمیر را تهیه کنند که در 90 کیلومتری کوش آداسی قرار دارد و با کمک گرفتن از وسایل حمل و نقل عمومی به این شهر برسند. ترانسفر زمینی از ازمیر تا کوشی آداسی، حدود یک و نیم ساعت طول می‌کشد.

شهر ساحلی کوش آداسی یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران ایرانی نیز به شمار می‌‌رود و از این جهت، آژانس‌های معتبر، تورهای متنوعی را برای سفر به این شهر در نظر گرفته‌اند که کاماپرس در ادامه به معرفی آن‌‌ها می‌پردازد؛

نهال گشت

نهال گشت یکی از هلدینگ‌های معتبر گردشگری است که تورهای گوناگونی را برای سفر به کوش آداسی ترکیه در نظر گرفته است. قیمت تورهای کوش آداسی نهال گشت برای هر نفر، قیمت 8 میلیون تا 9 میلیون تومان برای 7 روز است؛ از خدمات ارائه شده در این تورها، می‌توان به بلیط رفت و برگشت، صبحانه، نهار، شام و نوشیدنی، ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه به هتل، ترانسفر زمینی از ازمیر به کوش آداسی، لیدر فارسی‌زبان، بیمه مسافرتی و گشت شهری اشاره کرد. ضمن این‌که نهال‌گشت برای سفر به کوش آداسی، تور زمینی نیز در نظر گرفته است که اگر به دنبال یک سفر گروهی و شاد و مقرون به صرفه به ترکیه هستید، این تورها گزینه مناسبی برای شما هستند.

الی گشت

الی گشت یکی دیگر از سایت‌های ارائه دهنده خدمات آنلاین در زمینه گردشگری است که تورهای گوناگونی برای سفر به کوش آداسی را ارائه می‌دهد؛ ارزان‌ترین تور کوش آداسی الی گشت، تور 7 روزه برای هتل چهار ستاره رویال پالاس با قیمت حدودی 12 میلیون تومان است. این تور نیز خدمات گوناگونی از جمله بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی‌زبان و ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌کند. برای خرید تورهای کوش آداسی از الی گشت، از همه روش حضوری، تلفنی و آنلاین می‌توانید به راحتی اقدام کنید.

سلام پرواز

آژانس مسافرتی سلام پرواز نیز یکی دیگر از آژانس‌های مسافرتی معتبر و با سابقه است که می‌توانید تور کوش آداسی را از آن خریداری کنید. این تور دارای مجوز فروش تمامی بلیت‌های خارجی و داخلی، مجوز فروش بلیت الکترونیکی و مجوز برگزاری تورهای داخلی و خارجی از سازمان میراث فرهنگی بوده و خدمات بسیار متنوعی را در زمینه گردشگری ارائه می‌کند.

قیمت تورهای کوش آداسی سلام پرواز از حدود 7 میلیون و 130 هزار تومان تا 14 میلیون و 400 هزار تومان برای 7 روز در نظر گرفته شده است؛ از خدمات در نظر گرفته شده در این تورها، می‌توان به بلیط رفت و برگشت با پرواز، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی از ازمیر، بیمه مسافرتی، رزرو هتل و تورلیدر فارسی زبان اشاره کرد.

لست سکند

از دیگر آژانس های معتبر گردشگری ارائه دهنده تور کوش آداسی، مجموعه لست سکند است که با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه گردشگری، سعی دارد اطلاعات کامل درباره سفر به مقاصد مختلف و تجارب مسافران را بدون جهت‌گیری، به درستی به گردشگران ارائه دهد. قیمت پایه تور 7 روزه کوش آداسی در آژانس مسافرتی لست سکند از 8 میلیون و 490 هزار تومان آغاز می‌شود که شامل پرواز رفت و برگشت با پرواز ایران ایر تور، اقامت همراه صبحانه، ناهار، شام، گشت نیم روزه در شهر کوش آداسی همراه با ترانسفر فرودگاهی، بیمه نامه مسافرتی با پوشش کرونا و راهنمای فارسی زبان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : الی‌ گشتسلام پروازلست سکندنهال گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز