۵ سریال محبوب کره ای که ارزش تماشا دارند

سریال کره ای-کاماپرس

درام‌های کره‌ای حدود یک دهه است که در میان مردم آسیا به محبوبیت رسیده‌اند. این محبوبیت در سال‌های اخیر با شکوفایی سریال‌های این کشور به‌خصوص در نتفلیکس به اوج خود رسید. در این مطلب به معرفی ۵ سریال کره‌جنوبی که ارزش تماشا کردن را دارند می‌پردازیم.

1- قلعه آسمان (Sky Castle)

این درام که از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ در حال پخش بود داستان زندگی چهار زن از طبقه مرفه را روایت می‌کند که حریصانه به دنبال موفقیت بیشتر برای همسران و فرزندانشان هستند. اما این موضوع گاه به ازای خوشبختی خانواده‌شان تمام می‌شود. ایفای نقش درخشان بازیگران باعث می‌شود بیننده در سراسر سریال احساس هیجان داشته باشد.

درام کره ای-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

2- وینچنزو (Vincenzo)

این سریال با بازی سونگ جونگ کی و با موضوعی جدید در سال ۲۰۲۱ پخش شد و توجه جهان را به خود جلب کرد. این درام داستان مردی کره‌ای را دنبال می‌کند که در کودکی توسط یک خانواده ایتالیایی به فرزندی پذیرفته شد و حالا با مافیا کار می‌کند.

کرمان موتور شیراز

درام کره ای-کاماپرس

3-شاهزاده صد روزه من (100 Days, My Prince)

این درام در ژانر تاریخی، رمانتیک و کمدی در سال ۲۰۱۸ پخش شد و تمام چیزی که از یک سریال کره‌ای انتظار می‌رود را در خود جای داده است. داستان درباره شاهزاده‌ای است که به مدت ۱۰۰ روز حافظه خود را از دست می‌دهد و با هویت جدیدی زندگی می‌کند. بازی خوب دو کیونگسو و نام جی هیون نیز مورد تحسین قرار گرفته است.

درام کره ای-کاماپرس

4- همچو پروانه (Navillera)

این سریال نیز با موضوع خاصش در سال ۲۰۲۱ پخش شد و داستان یک پستچی ۷۰ ساله را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرد پس از سال‌ها علاقه خود به باله را دنبال کند. تعهد این پیرمرد به رویای خود و ایفای نقش درخشان پارک این هوان و سونگ کانگ می‌تواند اشک تماشاگران را دربیاورد.

درام کره ای-کاماپرس

5- غریبه‌هایی از جهنم (Strangers From Hell)

این درام در ژانر روانشناختی و ترسناک ستارگانی مانند لی دونگ ووک و ایم شی وان را در خود جای داده است. این سریال درباره مرد جوانی است که پس از نقل مکان به سئول مجبور به زندگی در یک آپارتمان ارزان قیمت با همسایه‌های عجیب و غریب می‌شود.

درام کره ای-کاماپرس

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
دومینیکا پارادایس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصران گشت