بهترین سریال های کره ای در نتفلیکس

نتفلیکس-کاماپرس
لست سکند

موج سریال های کره ای بیش از یک دهه است که به یک جریان جهانی پیوسته اما با وجود شهرت ناگهانی سریال Squid Game اوج خود را تجربه کرد. تولیدکنندگان کره‌ای به این نقطه نیز بسنده نکرده و نشان دادند چیزهای بیشتری برای عرضه به دنیا دارند.

کاماپرس در ادامه به معرفی ۵ سریال محبوب کره ای در نتفلیکس می‌پردازد؛

همه ما مرده ایم (All Of Us Are Dead)

این سریال بر اساس یک وبتون (کمیک کارتونی) ساخته شده و دارای ژانری آخرالزمانی و ترسناک است. داستان آن در یک مدرسه رخ می‌دهد که شیوع یک ویروس زامبی در آن دانش‌آموزان را مجبور به گرفتن تصمیمات دشوار برای زنده ماندن می‌کند.

سریال ما همه مرده ایم-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

جیریسان (Jirisan)

نام این سریال در اصل به معنای «کوه جیری» است و داستان رمزآلود سرنوشت افرادی را دنبال می‌کند که در این کوه گم شده‌اند. تعدادی از کارمندان پارک ملی جیریسان در تلاش برای کشف این معما پا به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و خطرناک می‌گذارند.

سریال جیریسان-کاماپرس

وینچنزو (Vincenzo)

این سریال چه در کره و چه در سطح بین‌المللی بازخورد بسیار خوبی داشت و ستاره‌های بزرگی همچون سونگ جونگ کی را در خود جای داده است. بیش از هر چیز داستان غیر تکراری و خلاقانه آن مخاطبان را جذب خود کرده و ماجرایی آمیخته با فرهنگ کره‌ای و فرهنگ مافیایی ایتالیا را بیان می‌کند.

سریال کره ای-کاماپرس

هتل دل لونا (Hotel Del Luna)

این سریال فانتزی با بازی درخشان خواننده و بازیگر مشهور، آی یو، داستان یک هتل مخصوص ارواح را دنبال می‌کند. ژانر سریال در عین حال کمدی رمانتیک است و از سال ۲۰۱۹ همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.

نام من (My Name)

کمتر منتقدی است که بازی درخشان هان سوهی را در این سریال انتقامی مورد تحسین قرار نداده باشد. این بازیگر جوان نقش یک دختر سرسخت را ایفا می‌کند که تحت نظارت پلیس به‌عنوان جاسوس به یک گروه قاچاق مواد مخدر نفوذ می‌کند تا دلیل مرگ پدرش را پیدا کند.

سریال کره ای-کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز