یک وام 200 میلیون تومانی با سفته زنجیره ای!

ساکنان روستاها امکان درخواست برای وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی را دارند. به گفته اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن، اعلام کرده که این تسهیلات با سفته زنجیره‌ای سه نفره به واجدین شرایط تعلق خواهد گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از اقتصادنیوز، نیکزاد اعلام کرده که پرداخت وام 200 میلیون تومانی آغاز شده، منتهی این مرتبه نیز تسهیلات مذکور با ضمانت سفته زنجیره‌ای سه نفره به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد. سود این تسهیلات 5 درصد بوده و 13 درصد یارانه وام را صندوق ملی مسکن تعهد کرده است. سازمان برنامه و بودجه نیز تضمین نامه مربوط به بانک مرکزی را ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نیکزاد اعلام کرده که در پرداخت تسهیلات عقب افتادگی وجود نداشت. براساس گفته‌های نیکزاد، تاکنون 193 هزار و 347 واحد مسکن روستایی در حال ساخت هستند.

آریاک سفر

شرایط لازم برای دریافت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی

افرادی که در روستاها و شهرهایی با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر سکونت دارند، امکان درخواست این تسهیلات را خواهند داشت. این تسهیلات به افرادی که زمین دارند یا می‌خواهند منزل خود را تعمیر و بازسازی کنند، پرداخت می‌شود. افرادی که قبلا از وام‌های بنیاد مسکن استفاده کرده باشند، امکان دریافت این تسهیلات را نخواهند داشت. در صورتی که فردی این شرایط را داشته باشد لازم است که ابتدا به سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن مراجعه کرده و برای دریافت این تسهیلات اقدام کند.

افرادی که تمکن مالی کافی دارند و از شرایط مذکور برخوردار هستند، باید اصل شناسنامه و کپی تمام صفحات، اصل و رونوشت کارت ملی و ارائه هر دو مدرک شناسایی و دیگر مدارک مختص هر یک از بانک‌های رفاه، ملی و مسکن را داشته باشند و به یکی از شعب بانک مورد نظر خود برای بررسی مدارک مراجعه کنند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز