جزئیات وام 200 میلیونی بانک صادرات و شرایط بازپرداخت آن

افرادی که مشتری بانک صادرات هستند و تمایل به دریافت وام دارند، می‌توانند با ایجاد میانگین حساب مناسب از وام 200 میلیونی طرح «سنا» این مجموعه استفاده کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افراد به منظور استفاده از وام 200 میلیونی طرح سنا بانک صادرات باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. متقاضیان این تسهیلات باید حداقل به مدت دو ماه، میانگین سپرده داشته باشند. سود این وام 10 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه است. این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارد. سود این تسهیلات به 10 درصد می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 249 هزار و 409 تومان است. کل سود تسهیلات 54 میلیون و 964 هزار و 537 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 255 میلیون و 17 هزار و 537 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

دیگر وام های پرداخت شده بانک صادرات ایران در سال جاری

این بانک طی هفت ماهه سال جاری تسهیلات زیادی به مشتریان خود پرداخت کرده است. بانک صادرات تا نیمه مهرماه سال جاری 155 هزار و 380 فقره تسهیلات بدون ضامن اعطا کرد. مبلغ این تسهیلات حداکثر 100 میلیون تومان و با اقساط 36 ماهه و بازپرداخت اقساط مساوی به افراد واجد شرایط پرداخت شد.

علاوه بر این، این مجموعه در نیمه اول امسال 52 هزار و 149 فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت کرد.

تسهیلات دیگری هم توسط این بانک به مشتریان پرداخت شد. دیگر وام‌های این مجموعه در سال جاری به منظور ایجاد و توسعه شغل و به منظور توانمندسازی و استقلال مالی و اقتصادی به افراد و سازمان‌های مختلف تعلق گرفت تا از این طریق میزان کارآفرینی و اشتغالزایی بهبود پیدا کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز