وام ارزان قیمت میلیاردی برای سربازان؛ جریان این تسهیلات چیست؟

لست سکند

موسی کمالی، مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، از اعطای وام ارزان قیمت به سربازان ماهر خبر داده است. به گفته کمالی مبلغ این وام بین 150 میلیون تا 4 میلیارد تومان خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سلام نو، کمالی دلیل پرداخت این وام ارزان قیمت را خوشایندسازی خدمت سربازی اعلام کرده است. براساس گفته‌های این مقام مسئول، شرط لازم برای تمامی سربازان متقاضی تسهیلات مذکور این است که حتما کارت پایان خدمت خود را در سال 1397 به بعد دریافت کرده باشند. علاوه بر این موضوع، تسهیلات مذکور به افرادی تعلق خواهد گرفت که گواهینامه مهارتی داشته و به قرارگاه ارائه دهند. ضمنا داشتن مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا یا فارغ التحصیلی از هنرستان، دانش سراها یا آموزشگاه‌های علمی و کاربردی نیز حائز اهمیت است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که فردی یکی از شرایط مذکور بالا را داشته باشد و پایان خدمت وی به سال 1397 به بعد مربوط شود، امکان درخواست این وام را خواهد داشت. ضمنا کمالی اعلام کرده که وام مذکور به منظور کارآفرینی به سربازان ماهر واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

مبلغ اقساط وام ارزان قیمت برای سربازان ماهر چقدر است؟

طبق گفته‌های این مقام مسئول، حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات پنج تا هفت ساله بوده و یک سال تنفس هم دارد. سود آن هم به 4 درصد می‌رسد.

با توجه به کف مبلغ وام، حداکثر مدت زمان بازپرداخت و سود، میزان هر قسط 2 میلیون و 50 هزار و 321 تومان است. جمع کل اقساط 172 میلیون و 226 هزار و 960 تومان و سود کل تسهیلات 22 میلیون و 226 هزار و 960 تومان خواهد بود. لازم به ذکر است این محاسبات صرفا براساس اطلاعات ارائه شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام ارزان قیمت میلیاردی برای سربازان؛ جریان این تسهیلات چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز