جزئیات پرداخت وام قرض الحسنه 200 میلیونی + مبلغ اقساط

افرادی که خواهان دریافت وام قرض الحسنه هستند می‌توانند به وب سایت بانک رسالت مراجعه کرده و از تسهیلات جدید آن بهره مند شوند. مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیونی بانک رسالت هستند باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند باید سه ماه از خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. افراد برای دریافت این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و فقط به آن 2 درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز با توجه به معدل حساب تعیین می‌شود اما حداکثر به 60 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 3 میلیون و 636 هزار و 364 تومان است. کل سود تسهیلات 24 میلیون تومان و مجموع رقم وام و سود آن 224 میلیون تومان خواهد بود.

آریاک سفر

آشنایی با نحوه ارائه خدمات بانک قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت با هدف ترویج بانکداری اسلامی و به منظور تعداد تسهیلات به سپرده گذاران و همچنین ارائه خدمات نوین بانکی کار خود را آغاز کرد. این مجموعه اولین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور است که سعی در ارائه خدمات نوین بانکی دارد. پرداخت انواع وام‌های خرد، ازدواج، مشاغل و کسب و کارها و … از جمله خدمات این بانک تاکنون هستند.

افرادی که مایل به افتتاح حساب و دریافت تسهیلات این بانک هستند لازم است از طریق سایت این مجموعه تمامی فعالیت‌های مربوط به افتتاح حساب و گرفتن وام را انجام دهند. تمامی مراحل درخواست خدمات این بانک به صورت الکترونیکی بوده و برای گذران آن‌ها کافی است مراحل ثبت در سایت این بانک انجام شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه رسالت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز