اقساط وام 1.۷ میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون چقدر است؟

لست سکند

طرح «همراه سلامت» بانک توسعه تعاون برای نوسازی پزشکان و متخصصان تبیین شده است. بنابراین افرادی که در مشاغل پزشکی فعال هستند امکان بهره مندی از این وام 1 میلیارد و 700 میلیون تومانی را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مبلغ این وام برای گروه‌های مختلف پزشکی اعم از پزشکان عمومی، متخصصان، دامپزشکی و … متفاوت است. اما حداکثر مقدار آن به 1 میلیارد و 700 میلیون تومان می‌رسد. افراد واجد شرایط در صورتی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که در یکی از شعب بانک توسعه تعاون سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا باید حداقل سه ماه از خواب سپرده آن‌ها بگذرد تا امکان درخواست این تسهیلات را داشته باشند. ضمانت اصلی برای این وام سند ملک است. سود این وام 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 48 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به سقف مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 49 میلیون و 937 هزار و 499 تومان است.. کل سود تسهیلات 696 میلیون و 999 هزار و 968 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 2 میلیارد و 403 میلیون و 709 هزار و 968 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

مختصری درباره بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون به منظور تخصیص منابع و کمک به تامین سرمایه کارآفرینان برای ایجاد شغل، تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی، کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق توسعه بخش تعاونی و … به وجود آمد.

این بانک در سال‌های فعالیت خود خدمات مختلفی را به مشتریانش ارائه داد و جوایز گوناگونی را به دست آورد. جایزه مسئولیت اجتماعی خردادماه 1400، تندیس بنگاه‌های اقتصادی برتر جهش تولید سال 1400، تندیس سومین آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور و … از جمله دستاوردهای این مجموعه است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز