وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت چه ویژگی هایی دارد؟

افرادی که مشتری بانک تجارت هستند، برای درخواست وام 200 میلیون تومانی می‌توانند از طرح «پویا برتر» استفاده کنند. افرادی که قصد درخواست تسهیلات این طرح را دارند، باید میانگین حساب مناسب را داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی امکان درخواست وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. مدت زمان خواب سپرده برای این تسهیلات دو ماه اعلام شده است. سود این وام 7 درصد بود و سقف مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. البته طی مدت زمان پرداخت اقساط، به اصل سپرده وام گیرندگان دو درصد سود تعلق خواهد گرفت. ضمانت اصلی برای این وام یا ضامن رسمی یا جواز کسب به همراه سفته و چک است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 175 هزار و 419 تومان است. کل سود تسهیلات 22 میلیون و 315 هزار و 97 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 222 میلیون و 415 هزار و 97 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

خلاصه‌ای از خدمات بانک تجارت

بانک تجارت یکی از بانک‌های دولتی بزرگ کشور است که انواع تسهیلات و خدمات مجاز بانکی را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد. این بانک طی سال‌های فعالیت خود در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی هم اقداماتی را انجام داده که از جمله آن‌ها می‌توان به احداث امکان آموزشی و بهداشتی، مشارکت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اعطای کمک‌های مالی و … اشاره کرد.

این بانک تاکنون ستاره بین المللی کیفیت پاریس، تندیس بانک سبز، ستاره طلایی کیفیت پاریس، جایزه طلایی کیفیت خدمات، جایزه بین المللی ستاره طلایی کیفیت پاریس، لوح کیفیت سال 2009، جایزه یورومانی سال 2004، گواهینامه کیفیت و … را به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز