یک زن با تزریق واکسن کرونا 54 میلیارد تومان به جیب زد!

برای ما ایرانی ها که با سختی در تکاپو و انتظار تزریق واکسن کرونا هستیم چندان قابل درک نیست که در کشور دیگری مردم تمایلی به واکسن نداشته باشند تا حدی که برای واکسن جایزه تعیین شود و یک زن چنان خوش شانس باشد که با واکسن زدن، 2 میلیون دلار – با دلار 27000 تومانی کنونی معادل 54 میلیارد تومان – به جیب بزند!

به گزارش کاماپرس، برای ما ایرانی ها که برای واکسن زدن کرونا لحظه شماری می کنیم اما روند کند واکسیناسیون این لحظه شماری را طولانی تر از میزان واقعی می کند؛ عده ای از ما حتی رنج مسافرت به ارمنستان را برای واکسن زدن به جان می خریم! طبعا برای ما چندان قابل درک نیست که در کشور دیگری مردم را به واکسن زدن تشویق کنند اما کسی پیش قدم نشود و تازه بعد از آن که برای واکسن جایزه تعیین کنند هم باز تغییر چندانی در تمایل مردم ایجاد نشود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار اقتصادی مهم روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

سخن از آمریکا است و یک زن که چنان خوش شانس بوده که با تزریق واکسن زدن 2 میلیون دلار – با دلار 27000 تومانی کنونی معادل 54 میلیارد تومان – به جیب زده است.

ماجرا را روزنامه هفت صبح به نقل از ایندیپندنت این گونه نقل کرده است؛ زنی اهل میشیگان در آمریکا پس از شرکت در بخت آزمایی آن ایالت میلیونر شد. تمام ساکنان این ایالت که دست کم یک نوبت واکسن کرونا زده بودند،حق داشتند در آن بخت آزمایی شرکت کنند.

آریاک سفر

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

نام این زن کریستین دووال اهل بلومفیلد تاونشیپ میشیگان و نام بخت آزمایی« واکسن بزن جایزه ببر » و جایزه آن 2 میلیون دلار بوده است. کارگروه حفاظتی ایالت میشیگان برای آموزش عمومی در مورد واکسن کووید و مقابله با واکسن هراسی، در ماه ژانویه تأسیس شد و تشویق مردم از طریق بلیت بخت آزمایی یکی از برنامه‌های آن بود.

این کارگروه اعلام کرد که خانم دووال برنده جایزه بزرگ این قرعه کشی شده است و چندین جوان نیز بورسیه دانشگاه برده‌اند. هدف از برگزاری این قرعه‌کشی شبیه ‌بخت‌آزمایی، تشویق مردم به تزریق واکسن کووید- 19 در ایالت میشیگان بود و جوایز آن ۵ میلیون دلار پول نقد و چندین بورسیه تحصیلی بود. این جوایز از محل بودجه فدرال این ایالت برای مقابله با ویروس کرونا تامین شده است.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “یک زن با تزریق واکسن کرونا 54 میلیارد تومان به جیب زد!

  1. Rrrsss گفته:

    بعد میگن آمریکا بدرد نمیخوره و دولت آمریکارو رد میکنند اونجارو برای انتخاب محل زندگی رد میکنند بیا ی خانم واکسن زده ۵۴ میلیاردتومن برنده شده که تو ایران از این پولا فقط اختلاسگران میبرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز