یارانه کرونایی 4 ماه آخر سال برای 34 میلیون نفر

لست سکند

سخنگوی طرح یارانه کرونا با بیان این که این یارانه فقط به 34 میلیون نفری که واجد شرایط از پیش اعلام شده باشند، تعلق می گیرد ، تصریح کرد: راه اعتراض در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش کاماپرس، طرحی که دولت برای پرداخت کمک معیشتی به افراد فاقد شغل و درآمد ثابت اجرایی کرده نواقص فراوانی دارد و کامنت های متعددی از سوی مخاطبان به ما رسیده که حکایت از آن دارد که افراد فراوانی با وجود نداشتن شغل و تحت پوشش بیمه نبودن باز هم از شمول کمک 100 هزار تومانی دولت محروم شده اند.

دولت همچنان بر این موضع خود که تنها به افرادی یارانه 100 هزار تومانی می دهد که در فهرست یارانه بگیران بنزینی باشند، محکم ایستاده و این در حالیست که کم درآمدهای بی شماری نیز به این که در لیست آن یارانه قرار نگرفته اند ، اعتراض داشته و دارند.

در آخرین تحول دولت مدعی شده است که یارانه کمک معیشتی اخیر را به 34 میلیون نفر پرداخت می کند و این آمار نیز همچون آمار پرداخت یارانه معیشتی بنزین – یارانه ای که بعد از گرانی سه برابری بنزین برای برخی افراد وضع شد – به 60 میلیون نفر، مورد تردید و اعتراض است.

معترضان فراوانند اما اعتراض وارد نیست!

راز آسمان پایتخت

فارس برای پیگیری این اعتراض ها با سخنگوی طرح کمک معیشتی گفتگو گرده و از او پرسیده است که آیا برای کسانی که خود را مستحق دریافت کمک معیشتی حمایتی دولت می‌دانند، امکان ثبت‌نام وجود دارد؟ میرزایی در پاسخ گفته است : راه اعتراض وجود ندارد و جمعیت افراد مشمول دریافت کمک معیشتی حمایتی تکمیل و بسته شده است.

به گفته این مقام مسئول دولتی، در آذر ماه برای کمک معیشتی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نفری 120 هزار تومان و برای بقیه افراد نفری ماهیانه 100 هزار تومان و در مجموع برای 34 میلیون نفر پرداخت شد که قرار است این کمک‌ها به مدت 4 ماه تا پایان سال جاری ادامه داشته باشد.

میرزایی باز هم بر این نکته تاکید کرد که ‌ملاک شناسایی افراد مستحق دریافت این یارانه، نداشتن درآمد ثابت، نداشتن بیمه تأمین اجتماعی ، کارمند دولت نبودن، بازنشسته با بیمه‌گیر و یا بیمه خودپرداز مانند بیمه رانندگان و کارگران ساختمانی نبودن است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “یارانه کرونایی 4 ماه آخر سال برای 34 میلیون نفر

  1. فرهاد گفته:

    یکی از افرادی که درآمد ثابت نداشت می گفت حساب کردم در یک سال 180 میلیون تومان درآمد داشتم که ماهانه می شود 15 میلیون . تازه یارانه کرونایی هم می گیرم و وام اخیر کرونا را هم گرفتم . دولت میگه کارمندان هیچ سهمی در یارانه کرونایی ندارند . کدام کارمند ماهی 15 میلیون می گیرد که از حساب و کتابش حتی به ریال این دولت آگاه است . آن وقت می گوید آنهایی که حقوق ثابت ندارند مستحق این یارانه کرونایی هستند . آری تدبیر تو این است ، ما را به امید تو نیازی نیست شر مرسان .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز