یارانه 45500 تومانی شنبه واریز می شود/ اعتراض جاماندگان یارانه 100 هزار تومانی کرونا

لست سکند

شنبه آینده 20 دی ماه 99 مرحله صد و نوزدهم یارانه 45500 تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود اما انتقادها به سیاست ها یارانه دهی دولت خصوصا یارانه 100 هزار تومانی کرونا ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، انتشار هر خبری با موضوع یارانه با سیلی از انتقادات جاماندگان از سیاست های یارانه ای دولت مواجه می شود. تنها یارانه فراگیر که با کمترین انتقاد از سوی مردم مواجه است یارانه 45500 تومانی است که این یارانه هم با گذشت حدود یک دهه از اجرای آن، قدرت خرید بسیار ناچیزی دارد و با این یارانه می توان یک شانه تخم مرغ خرید.

دولت یارانه  دیگری نیز از سال پیش – بعد از گرانی 3 برابری بنزین – به برخی خانوارها می پردازد اما بسیاری از کم درآمدها از دریافت این یارانه محروم شده اند. در 4 ماهه پایانی امسال نیز یارانه 100 هزار تومانی و 120 هزار تومانی برای افرادی که فاقد شغل ثابت و پوشش بیمه باشند در نظر گرفته شده است اما همین یارانه نیز به بسیاری از افرادی که جزو کم درآمدها هستند تعلق نگرفته و انتقاداتی ایجاد کرده است.

در آخرین تحول، براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یکصد و نوزدهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به دیماه ۹۹ به ازای هر نفر 45هزار و 500 تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز شنبه مورخه 20 دی ماه 1399 به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی‌های قبلی انجام شده، این ماه هفتمین قسط از اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده اند کسر خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز